Type to search

بزنس

ٹائم میگزین نے دنیا کی 100 با اثر کمپنیوں کی فہرست جاری کی

ریلائنس سمیت تین بھارتی کمپنیاں بھی فہرست میں شامل


نئی دہلی، 30 مئی، 2024۔ (پریس نوٹ) مشہور امریکی میگزین ٹائم نے سال 2024 کے لیے دنیا کی بااثر کمپنیوں کی فہرست جاری کی ہے۔ تین ہندوستانی کمپنیوں نے ٹاپ 100 کمپنیوں کی فہرست میں جگہ بنائی ہے۔ ریلائنس انڈسٹریز، سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا اور ٹاٹا گروپ کو ٹائم کی سب سے بااثر کمپنیوں کی ٹاپ 100 فہرست میں جگہ ملی ہے۔

 

 

 

 

اس فہرست کو 5 زمروں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ اس میں رہنما، خلل ڈالنے والے، اختراع کرنے والے، ٹائٹنز اور پاینیئرز شامل ہیں۔ ریلائنس اور ٹاٹا گروپ کو ٹائٹنز کیٹیگری میں جگہ ملی ہے۔ جبکہ سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا کو پائنیئرز کیٹیگری کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔ ہر کیٹیگری میں 20 کمپنیوں کو شامل کیا گیا ہے۔

 

 

 

 

 

 

 

 

ٹائم میگزین نے ریلائنس انڈسٹریز کو ‘ انڈیا زجگرناٹ’ سے تشبیہ دی ہے۔ ٹائم میگزین نے ریلائنس انڈسٹریز پر لکھا ہے کہ ٹیکسٹائل اور پالئیےسٹر کمپنی کے طور پر شروع ہونے والی ریلائنس آج ایک بہت بڑا اور متحرک کاروباری گروپ ہے، اور ملک کی سب سے قیمتی کمپنی بھی بن چکی ہے۔ مکیش امبانی کی قیادت میں کمپنی کے پاس توانائی، ریٹیل اور ٹیلی کام سمیت کئی کاروبار ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ہندوستان کی سب سے بڑی ڈیجیٹل سروس فراہم کرنے والی کمپنی اور ٹیک دیو جیو پلیٹ فارمز نے 2021 میں اس فہرست میں جگہ بنائی تھی۔ ٹائم میگزین نے ریلائنس اور ڈزنی ڈیل کا بھی ذکر کیا ہے۔

 

 

 

 

میگزین کا کہنا ہے کہ یہ 8.5 بلین ڈالر کی ڈیل ہندوستان کی تیزی سے بڑھتی ہوئی اسٹریمنگ مارکیٹ پر ریلائنس کی گرفت کو مضبوط کرے گی۔
ٹائم میگزین نے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا کو دنیا کے سب سے بڑے ویکسین بنانے والے کے طور پر شامل کیا ہے۔ کمپنی ہر سال 3.5 بلین خوراکیں تیار کرتی ہے۔ یاد رہے کہ کووڈ وبائی مرض کے دوران سیرم ویکسین نے لاکھوں جانیں بچائی تھیں۔

 

 

 

 

 

 

ٹاٹا گروپ کے بارے میں، ٹائم نے کہا، “ٹاٹا گروپ ہندوستان کی قدیم ترین کمپنیوں میں سے ایک ہے۔ اس کا وسیع پورٹ فولیو سٹیل، سوفٹ ویئر، گھڑیاں، آبی سمندری کیبلز اور کیمیکلز سے لے کر نمک، اناج، ایئر کنڈیشنرز، فیشن اور ہوٹلوں تک پھیلا ہوا ہے۔ یہ گروپ ٹیک مینوفیکچرنگ، اے آئی اور سیمی کنڈکٹر چپس میں سرمایہ کاری کرکے ایک ٹیک کمپنی بن رہا ہے۔ 2023 میں، یہ آئی فون کو اسمبل کرنے والی پہلی ہندوستانی کمپنی بن گئی۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *