Type to search

بزنس

ریلائنس جیو کی قیادت میں 5جی کا دھمال۔ ہندوستان ٹاپ 15 ممالک میں پہنچا

ریلائنس ٹاور

ممبئی۔ یکم اپریل۔ 2024۔(پریس نوٹ) براڈ بینڈ کی رفتار اور پیمائش کرنے والی فرم اوکلا نے ہندوستان میں 5G کی کارکردگی اور صارف کے تجربے پر اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ ہندوستان کی ٹیلی کام صنعت کے متحرک منظر نامے میں، ریلائنس جیو کا 5G غلبہ کی دوڑ میں سب سے بڑا کھلاڑی بن کر ابھرا ہے۔ جیو تیزی سے تعیناتی کر رہا ہے اور بہتر کارکردگی دکھا رہا ہے۔ ٹیلی کمیونیکیشن ڈپارٹمنٹ کے مطابق، 29 فروری 2024 تک ہندوستان میں 4.25 لاکھ بی ٹی ایس لگائے گئے ہیں، جن میں سے تقریباً 80 فیصد ریلائنس جیو کا ہے۔

ریلائنس جیو اور بھارتی ایئرٹیل نے ہندوستان بھر میں 5G نیٹ ورکس کو بڑھانے میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کی ہے۔ اس کے نتیجے میں، ہندوستان میں 5G کی دستیابی میں نمایاں اضافہ دیکھا گیا ہے۔ جو 2023 کی پہلی سہ ماہی میں 28.1% سے بڑھ کر 2023 کی چوتھی سہ ماہی میں 52.0% ہو گئی ہے۔ ریلائنس کو شروع سے ہی 5G اسٹینڈ ایلون (5G SA) نیٹ ورکس کو لاگو کر کے اگلی نسل کے کنیکٹیویٹی میں ایک لیڈر کے طور پر پوزیشن دی گئی ہے۔
جیو کی وسیع پیمانے پر 5G کوریج اس کی 5G دستیابی کی شرح سے واضح ہے۔ یہ 2023 کی چوتھی سہ ماہی کے دوران اپنے حریف ایرٹیل کے نصف سے 100 فیصد سے بھیزیادہ رہا ہے۔ جیو کی شرح بڑھ کر 68.8% ہوگئی جسے ایئر ٹیل کے لیے گھٹا کر 30.3% کردیا گیا۔ ریلائنس لو بینڈ (700 میگاہرٹز) اور مڈ بینڈ (3.5 گیگا ہرٹز) سپیکٹرم اور جیو کے ذریعہ فراہم کردہ وسیع فائبر نیٹ ورک والے صارفین کو وسیع کوریج اور وسیع نیٹ ورک فراہم کرنے کے قابل ہے۔

ریلائنس جیو کے 5G نیٹ ورک نے صارف کے تجربے میں خاص طور پر ویڈیو اسٹریمنگ اور موبائل گیمنگ میں نمایاں بہتری کی ہے۔ سپیڈ ٹسٹ انٹیلی جنس ڈیٹا سے پتہ چلتا ہے کہ ریلائنس کا 5G نیٹ ورک ویڈیو شروع کرنے کا تیز وقت فراہم کرتا ہے، بفرنگ کو کم کرتا ہے، اور صارفین کے لیے اسٹریمنگ کے تجربے کو بڑھاتا ہے۔

ریلائنس جیوکے 5G نیٹ ورک نے ایئر ٹیل کے 5G نیٹ ورک کے مقابلے میں 1.14 سیکنڈ کا تیز ویڈیو اسٹارٹ ٹائم ریکارڈ کیا، جو کہ 1.99 سیکنڈ تھا۔ ریلائنس جیو کے صارفین نے 4G سے 5G تک ویڈیو شروع ہونے کے وقت میں 0.85 سیکنڈ کی کمی کے ساتھ زیادہ نمایاں کمی کا تجربہ کیا۔ مزید برآں، موبائل گیمرز نے کم تاخیر، بہتر ردعمل، اور ہموار گیم پلے سے فائدہ اٹھایا ہے۔

نیٹ ورک کی کارکردگی میں شامل پیچیدگیوں کے باوجود، 5G کی طرف صارفین کا جذبہ حد سے زیادہ مثبت ہے۔ اپنی 5G سروس کیلئے ریلائنس جیو کا نیٹ پروموٹر سکور( این پی ایس) کو ظاہر کرتا ہے، جو 2023 کی چوتھی سہ ماہی میں 7.4 پر درج کیا گیا ہے۔ این پی ایس میں یہ اوپر کی طرف رجحان ریلائنس جیو کے 5G نیٹ ورک کے ذریعہ پیش کی گئی بہترین کارکردگی اور معتبریت کے ساتھ صارفین کے اطمینان کو ظاہر کرتا ہے۔
ہندوستان اب 5جی کی اوسط ڈاؤن لوڈ اسپیڈ کے لحاظ سے دنیا کے سرفہرست 15 ممالک میں شامل ہے۔ 2023 کی چوتھی سہ ماہی میں 301.86 ایم بی پی ایس کی ملک کی اوسط ڈاون لوڈ سپیڈ اسے انتہائی جدید 5G بنیادی ڈھانچے والے ممالک کے نقشے پر مضبوطی سے رکھتی ہے۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *