Type to search

ٹیکنالوجی

ژایومی ہندوستان میں جلد لانچ کرئے گی ریڈمی کی برانڈنگ والا اسمارٹ بینڈ

ٹیکنالوجی ڈسک،28جنوری(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) چائنا ٹیک کمپنی ژیوامی کی طرف سے ایم آئی برانڈ کیٹیگری میں فیٹنس بینڈس لانچ کیے گئے ہیں۔ اب سامنے آیا ہے کہ کمپنی کے نئے فیٹنس بینڈس کو ریڈمی کی برانڈنگ کے ساتھ بھی لانچ کیا جاسکتا ہے۔ ژیوامی کی طرف ہی چائنا کمپنی ریل میں بھی اسمارٹ ویریبل بجٹ میں لانچ کرنے جارہی ہے۔ ایسے میں ریڈمی برینڈ کے ساتھ ژیوامی اپنا مارکٹ شیئر برقرار رکھنا چاہے گا۔
گذمو چائنا کی رپورٹ کے مطابق ایک ٹپسٹر نے چائنا مائیکروبلاگینگ سائٹ ویبو پر ریڈمی برانڈ فیٹنس بینڈ سے جڑے کچھ تفصیلات شیئر کیے ہیں۔ یہ تفصیلات ایم آئی فٹ ایپ سے سامنے آئے ہیں۔ فیٹنس بینڈ کی جو فوٹو سامنے آئی ہے۔ اس میں ایک چھوٹا ڈسپلے موٹو بیج اور اسکرین کے نیچے کیپیسٹیو بٹن کے ساتھ دیکھ رہا ہے۔ ایپ پر سامنے آئے تفصیلات سے پتہ چلا ہے کہ یہ فیٹنس بینڈ کوئی واچ۔فیسز کے ساتھ آئے گا۔

نئے اسمارٹ بینڈ میں ژیوامی الارم، ویدر ٹریکنگ، پیمنٹ، میوزک پلے بیک اور ہارٹ ریٹنگ مانیٹرنگ جیسے فیچرس ملیں گے۔ ریڈمی اسمارٹ واچ کا ماڈل نمبر HMSH01GE رپورٹ میں سامنے آیا ہے۔ اور اسے پچھلے ہفتہ ہی بیرو آف انڈیا اسٹانڈرس سرٹیفیکیشن ملا ہے۔ فی الحال یہ صاف نہیں ہے کہ سرٹیفیکیشن پانے والا اسمارٹ واچ ریڈمی کا فیٹنس بینڈ ہے یا اپیل واچ جیسی دیکھنے والی ژیوامی ایم آئی واچ کا رابرینڈ ورژن ہے۔

ژیوامی کا یہ قدم ریل می کے نئے فیٹنس بینڈ کو ٹکر دینے کے لیے اٹھایا جاسکتا ہے۔ اس سے پہلے ریل می 5آئی لانچ کے دوران سیٹھ کی طرف سے اپیل رنگ کا ریل می فیٹنس بینڈ شو کیس کیا گیا۔

Tags:

You Might also Like