Type to search

اسپورٹس

ورلڈ ایتھلیٹکس- امریکہ کے ایلیسن فیلکس نے بولٹ کا ریکارڈ توڑ،12واں طلائی تمغے جیتنے والی پہلی ریسر

اسپورٹس ڈسک،30ستمبر(اردو پوسٹ ڈاٹ کام) امریکہ میں خاتون ریسر ایلیسن فیلکس نے قطر کی دارلحکومت دوحہ میں اتوار کو ورلڈ ایتھلیٹکس میں 4-400 میٹر مکسڈ ریلے میں طلائی تمغہ لیا۔ فیلکس کا یہ 12 واں عالمی اعزاز ہے۔ انہوں نے سب سے زیادہ طلائی جیتنے کے معاملے میں جمیکا اسائن بولٹ (11 سونے) کو پیچھے چھوڑ دیا۔ فیلکس نے پہلا طلائی 2005 میں اپنے نام کیا تھا۔ 33 سال کی فیلکس نے 200 میٹر میں تین ، 400 میٹر میں ایک ، 4-100 میٹر ریلے میں چار ٹائٹل جیے، دوری اور ، بولٹ نے 100 میٹر میں تین، 200 میٹر میں چار، 4-400 میٹر ریلے میں چار طلائی تمغے جیتے تھے۔

فیلکس کے ساتھ ولورٹ لندن، کرٹنی اوکولو اور مائیکل کیری ریس میں اترے، چاروں نے مل کر 3 منٹ ، 9.04 سکنڈ میں ریس پوری کرلی۔ اس ایونٹ کا یہ ورلڈ ریکارڈ ہے۔ ریس میں حصہ لینے والی آٹھ ٹیموں میں سے سات ٹیم نے پہلے اور چوتھے لیگ میں مرد رنرز کو رکھا ۔ وہیں پولینڈ نے پہلے دو لیگ میں مرد اور آخری دو لیگ میں خاتون رنرز کو رکھا۔ اس مقابلے میں چاندی جمیکا اور کانسی بحرین نے جیتا۔

ہندستانی ٹیم میں محمد انس، وی وسميا، جسنا میتھیو اور ٹام نرمل نوه شامل تھے۔ اس سے پہلے 50 کلومیٹر ریس واک بھی گرمی کی وجہ سے رات میں ہوئی۔ دوحہ میں رات 11:30 بجے سے 28 ڈگری سینٹی گریڈ سیلسیس درجہ حرارت میں ہوئی اس ریس کا مرد زمرے کا طلائی جاپان کے یوسوک سوزوکی اور خاتون زمرے کا طلائی چین کی لیانگ روئی نے جیتا۔

Tags: