Type to search

ٹی وی اور فلم

ویب سیریز دی کسینو میں ساتھ نظر آئیں گے کرن ویر ۔ ماندانا  کریمی

فلمی ڈسک،2مارچ (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بگ باس کے سابقہ کنٹیسٹنٹ رہے کرن ویر بوہرا اور ماندانا کریمی ایک خاص پراجکیٹ کے لیے ساتھ آئے ہیں۔ انکی ویب سیریز دی کسینو کا ٹیزر لانچ ہوگیا ہے۔ تھریلر سے بھرپور اس ویب سیریز میں کرن ویر ۔ ماندانا کریمی کا انسٹینٹ رومانس دیکھنے کو ملے گا۔

ٹیزر سے کرن ویر ۔ ماندانا کریمی کا لپ لاک سین وائر ہورہا ہے۔ سوئمنگ پول کے اندر دونوں رومانس کرتے ہوئے نظر آئے۔ کسینو پر راج کرنے کی لڑائی کے درمیان ماندانا کریمی کریمی کا بولڈ انداز توجہ کھینچتی ہے۔ ٹیزر میں کئی سین ہیں جہاں ماندانا کریمی کا بولڈ اور بنداس اوتار دیکھتا ہے۔ یہ ویب سیریز 10 اپریل سے زی 5 پر اسٹریم ہوگی۔ دی کسینو مں ماندانا کریمی ۔ کرن ویر کے علاوہ سدھانشو پانڈے بھی اہم رول میں دیکھیں گے۔

ویب سیریز میں ماندانا کریمی کا رول کافی دلچسپ ہے۔ ٹیزر کے آخر میں وہ کہے بھی رہی ہے۔ میں گیم کھیلتی نہیں، بدلتی ہوں، ماندانا کریمی کے ماندانا کریمی کا کردار کا نام ریحانہ ہے۔ وہیں کرن ویر بوہر ویب سیریز میں وکی کا رول نبھا رہے ہیں۔ جو کہ ایک ملین ڈالر کسینو کا وارث ہے۔ مگر وہ ریجانہ کے جال میں پھنس جاتا ہے۔ کرن ویر اور ماندانا کریمی پہلی بار کسی پراجکیٹ میں ساتھ آرہے ہیں۔ ماندانا کریمی تو پہلے سے ہی اپنی بولڈ امیج کے لیے جانی جاتی ہے۔ ماندانا کریمی کے بولڈ اور ٹاپ لیس فوٹو شوٹ کافی وائرل ہوتے ہیں۔ ماندانا کریمی اس ویب سیریز میں بھی اپنا بولڈ انداز دیکھاتی نظر آئی۔

Tags:

You Might also Like