Type to search

ٹی وی اور فلم

ویب سیریز متھیا، سے بھاگیہ شری کی بیٹی اونتیکا دسانی کا او ٹی ٹی ڈیبیو

ویب سیریز متھیا

فلمی ڈسک، 31 جنوری (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) لاک ڈاؤن کے بعد تھیٹرس بند ہونے کی وجہ سے ناظرین کی پہلی پسند ڈیجیٹل پلیٹ فارم بن گیا ہے۔ او ٹی ٹی نے جہاں ناظرین کو خوب مواد ملنے لگا ہے تو وہیں دوسری طرف ایکٹرس کو بھی نیا کرنے کا موقع ملنے لگا ہے۔

بتادیں کہ میں نے پیار کیا فلم سے مقبول اداکارہ بھاگیہ شری فلم، مرد کو درد نہیں ہوتا، سے ڈیبیو کیا تھا- اور اب انکی بیٹی ویب سیریز متھیا سے ڈیبیو کرنے جارہی ہے۔

اسکے ساتھ ہی اسٹار کڈس بھی اب سیدھے ڈیجیٹل کے ذریعہ سے ہی ڈیبیو کرنے لگے ہیں۔

اس فہرست میں نیا نام اداکارہ بھاگیہ شری کی بیٹی اونتیکا دسانی کا ہے۔ اونتیکا دسانی ڈیجیٹل پلیٹ فارم زی5 کی آنے والی ویب سیریز متھیا سے ڈیبیو کرنے کو تیار ہے۔ انکے ساتھ بالی ووڈ اداکارہ ہما قریشی بھی نظر آئیں گی۔

 

روہن سپی کی ہدایت میں 6 حصوں کی سیریز متھیا میں ہما قریشی اور اونتیکا دسانی اہم کردار کے ساتھ پرمبرت چٹرجی، رجت کپور اور سمیر سونی اہم کردار میں نظر آئیں گے۔

متھیا ایک ہندی ادب پروفیسر جوہی کے درمیان متنازعہ تعلقات کے ذریعہ سے منفی کرتی ہے، جسے ہما قریشی اور اونتیکا دسانی کی طرف سے انکی طالبہ ریا، کی طرف سے نبھایا گیا ہے۔

کلاس روم کنفلکٹ سے شروع ہوئی یہ لڑائی جلد ہی قابو سے باہر ہوجاتی ہے۔ جس سے دو خواتین کے درمیان ایک نفسیاتی لڑائی شروع ہوجاتی ہے۔

جس کے مہلک نتائج دیکھنے کو ملتے ہیں اور چونکانے والے خلاصے ہوتے ہیں۔ بتادیں کہ متھیا سال 2019 کی سیریز چیٹ، کا ایک بنیادی تبدیلی ہے جسکے ذریعہ اونتیکا دسانی ڈیبیو کررہی ہے۔

ڈائریکٹر روہن سپی نے اس سیریز کے بارے میں کہا، متھیا ایک دلکش نفسیاتی سنسنی خیز فلم ہے جو انسانی ذہن میں ڈوب جاتی ہے۔ امید ہے کہ یہ آپ کو جھنجھوڑ دے گا۔

 

بتادیں کہ اونتیکا دسانی کی پیدائش جنوری 1995 میں ممبئی کے ایک ہندو گھرانے میں ہوئی۔

اونتیکا دسانی نے لندن کے کاس بزنس اسکول میں پڑھائی کی ہے۔ انہوں نے بزنس اور مارکیٹنگ کی ڈگری لی ہے۔
اپنی والدہ بھاگیہ شری سے کہیں زیادہ خوبصورت اونتیکا دسانی سوشل میڈیا پر گلیمرس فوٹو شیئر کرتی رہتی ہے، انسٹاگرام پر انکے ہزاروں فالوورس ہیں-

اونتیکا دسانی کی عمر صرف 26 سال ہے، انہیں سفر کرنا، ڈانس، فیشن اور دوستوں میں رہنا پسند ہے-

Tags:

You Might also Like