Type to search

بزنس

وائیکام 18پیرس اولمپکس 2024 کو ہندوستان اور برصغیر میں نشر کرے گا

وائیکام 18

نئی دلی۔21؍ دسمبر 2022 (پریس نوٹ) بین الاقوامی اولمپک کمیٹی (آئی او سی) نے آج اعلان کیا کہ وائیکام 18 میڈیا پرائیویٹ لمیٹڈ (Viacom18) نے پیرس اولمپک گیمز  2024 کو نشر کرنے کے لیے خصوصی میڈیا حقوق حاصل کر لیے ہیں۔ مزید برآں، وائیکام نے گینگون میں منعقد ہونے والے 2024 کے سرمائی یوتھ اولمپک گیمز کے غیر خصوصی نشریاتی حقوق بھی  حاصل کر لیے ہیں اور یہ کھیلوں کے ایونٹ کو بنگلہ دیش، بھارت، مالدیپ، نیپال، پاکستان، سری لنکا اور بھوٹان میں شائقین تک پہنچائے گا۔

آئی او اے کے ساتھ ایک معاہدے کے ذریعے، وائیکام۔ 18کھیلوںکی ملٹی پلیٹ فارم کوریج اور خطے میں فری ٹو ایئر ٹیلی ویژن کوریج فراہم کرے گا۔

آئی او سی کے صدر تھامس باچ نے کہا، “بھارت اور برصغیر میں شائقینوائیکام کے ساتھ اس شراکت داری کے ذریعے اولمپک کھیلوں کا جادو دیکھ سکیں گے۔ ایک متحرک کھیل اور میڈیا مارکیٹ کے طور پر، ہندوستان اور برصغیر اولمپک کے لیے ایک اہم اسٹریٹجک کھلاڑی ہیں اور اب میڈیا کے حقوق کا یہ نیا معاہدہ ان ممالک میں شائقین اور نوجوانوں کو اولمپک کھیلوں اور اولمپک اقدار کے ساتھ مشغول ہونے کی ترغیب دینے میں ہماری مدد کرے گا۔

وائیکام 18سپورٹس کے سی ای او انیل  جئے راج نے کہا، “ہندوستانی کھلاڑیوں کی مسلسل کارکردگی، تمغہ جیتنے والی پرفارمنس کی ان کی متاثر کن کہانیوں، کھیلوں کی بڑھتی ہوئی ثقافت اور لاکھوں ہندوستانی کھیلوں کے لیے ان کے مختلف گیجٹس میں اعلیٰ درجے کے مواد تک تیزی سے  بڑھی پہنچ سے بھارت میں اولمپک تحریک مضبوط سے مضبوط ہوتی جارہی ہے۔ ہمیں خوشی ہے کہ ہم اپنے متعدد پلیٹ فارمز کے ذریعے ہر ہندوستانی کو براہ راست اولمپک مواد پیش کر سکتے ہیں۔ ہمیں اس وقت خوشی ہوتی ہے جب ہمارے ایتھلیٹس اپنی شاندار کارکردگی کے ذریعے ملک کا نام روشن کرتے ہیں۔ 2024 کے اولمپکس میں پرفارمنس اگر ہم جیتنے کے لیے سخت محنت کر رہے ہیں تو ہمارے ذریعے ہمارے ملک کے لوگ ان لمحات کا مشاہدہ کریں گے۔

آئی او سی یہ یقینی بنانے کیلئے  دنیا بھر میں  میڈیا کمپنیوں کے ساتھ کام کرتی ہے کہ زیادہ سے زیادہ لوگ اولمپک کھیلوں کے جادو کا تجربہ کر سکیں۔ اولمپک میڈیا پارٹنرشپس قیمتی آمدنی میں بھی حصہ ڈالتی ہیں جو اولمپک موومنٹ کی طویل مدتی مالی حفاظت کو یقینی بناتی ہے۔ آئی او سی اس آمدنی کا صرف 10 فیصد رکھتا ہے۔ تقسیم کا بقیہ حصہ اولمپک کھیلوں کے انعقاد اور کھیلوں کی دنیا بھر میں ترقی اور اولمپک تحریک کے فروغ کے لیے خرچ کیا جاتا ہے۔ ساتھ ہی یہ اولمپک ایجنڈا 2020 اور اولمپک ایجنڈا 2020+5 کے نفاذ میں بھی مدد کرتا ہے۔