Type to search

صحت

وانی کپور خود کو فٹ رکھنے کے لئے کرتی روز ورک آؤٹ

ہیلتھ ڈسک،22اگسٹ(اردوپوسٹ) ریتک روشن اور ٹائیگر شراف کی آنے والی فلم ’وار’ کے ٹریزر میں ان دونوں ایکٹرس کے ایکشن سین کے علاوہ اگر کسی چیز نے ناظرین کی توجہ اپنی طرف کھینچی ہے تو وہ ہے بالی ووڈ اداکارہ وانی کپور کی پرفیکٹ باڈی، لیکن اسکے لیے وانی نےکئی مہینوں تک کڑی محنت کی ہے۔ مشہور شخصیات کی فیٹنس ٹرینر یاسمین کراچی والا بتارہی ہیں وانی کپور کی پرفیکٹ بکنی باڈی کا راز کیا ہے۔۔۔

 

یاسمین کہتی ہے ، ونی کپور ورک آوٹ کے لیے بے حد پرجوش ہے اور انہوں نے 10 ہفتے کی بے حد کڑی اور فیٹنس ٹریننگ کے بعد اس طرح کی پرفیکٹ شیپ والی باڈی حاصل کی ہے۔ وانی نے 10 ہفتے لگاتار ہر دن پوری ڈیڈیکیشن اور کمیٹمنٹ کے ساتھ ورک آوٹ کیا۔

 

وانی کے ورک آوٹ شیڈول کی بات کریں تو اس میں پیلیٹس کے علاوہ جم اور پھر کارڈیو ورزش شامل تھی۔ پیلیٹس میں بھی الگ۔الگ طرح کی سٹریک ٹریننگ اور فنکشنل ٹریننگ شامل تھی۔ اس دوران وانی کا 20-20 کا پلان بنایا گیا تھا جس میں انہیں 20 منٹ پیروں کی ورزش ، 20 منٹ پیٹ کی اور 20 منٹ اپر باڈی کی ورزش کرنی تھی۔

وہیں جم کی بات کریں تو وہاں وانی نے ہیوئی ویٹ ٹریننگ کے علاوہ باڈی پارٹ ٹریننگ اور فنکشنل ٹریننگ بھی کی۔ اسکے علاوہ پاور پیلیٹس ، میڈیسن بال، سوئز بال، ٹریڈمل، ٹریڈ کلیمبر جیسی چیزوں کو بھی شامل کیا گیا۔

یاسمین کہتی ہے کہ وانی کا ہر دن کا ورک آوٹ پچھلے دن سے پوری طرح سے الگ ہوتا ہے اور کیونکہ ہم نہیں چاہتے تھے کہ جسم کو پہلے سے پتہ ہو کہ وہ آج کیا کرنے والی ہے۔ اور میں انکا ورک آوٹ بھی بدلتی رہی اور اسی بات نے ان کی باڈی کے لیے صحیح کام کیا اور اس طرح وانی کپور نے پرفیکٹ بکنی باڈی حاصل کی۔

Tags:

You Might also Like