Type to search

اسپورٹس

یو ایس اوپن 2020: سرینا کو شکست دے کر فائنل میں پہنچی وکٹوریہ آزارینکا

وکٹوریہ آزارینکا

اسپورٹس ڈسک،11 ستمبر (ذرائع) یو ایس اوپن کے ویمنز سنگل کے سیمی فائنل مقابلے میں دنیا کی بڑی کھلاڑی سیرینا ویلمز کو بیلاروس کی وکٹوریہ آزارینکا کے ہاتھوں ہار کا سامنا کرنا پڑا۔

یو ایس اوپن 2020 کے ویمنز کیٹیگری کے دونوں فائنلسٹ طے ہوگئے ہیں۔ پہلے سیمی فائنل میں جاپان کی نائومی اوساکا نے امریکی جینیفر بریڈی کو شکست دی تو دوسرے سیمی فائنل میں وکٹوریہ آزارینکا نے سيرينا ويلمز کو شکست دیتے ہوئے فائنل میں داخل ہوئی۔

سرینا (38 سالہ) نے پچھلے تین سالوں میں چار گرانڈ سلیمز کے فائنل میں پہنچی پر خطاب نہیں جیت سکی۔ دونوں کے درمیان یہ یو ایس اوپن میں چوتھا مقابلہ تھا اس سے پہلے کھیلے گئے تینوں لگاتار مقابلوں میں سيرينا ويلمز جیتی تھی۔ سيرينا ويلمز نے 2011 کے تیسرے دور، 2012 اور 2013 کے فائنل میں وکٹوریہ کو شکست دی تھی۔

اب نائومی اوساکا اور وکٹوریہ آزارینکا کے درمیان یو ایس اوپن کے ویمنز زمرے کا خطابی مقابلہ کھیلا جائے گا۔ پہلی بار سیمی فائنل تک پہنچی امریکی جینیفر بریڈی کو جاپان کی چوتھی سیڈ اوساکا نے 7-6(1) 3-6 6-3 سے شکست دی۔ یہ اوساکا کا تین سال میں دوسرا یو ایس اوپن فائنل ہوگا۔ وہ سال 2018 میں سیرینا کو شکست دے کر چیمپیئن بنی تھی۔

Tags:

You Might also Like