Type to search

بین الاقوامی

ہزاروں لوگوں کو لڑکی نے بھیجی اپنی نیوڈ فوٹو، جمع کیے کروڑ کا چندہ

ایک لڑکی نے اپنی عریاں فوٹو لوگوں کو آن لائن بھیج کر قریب 5 کروڑ روپے جمع کر لیے ہیں۔ 20 سال کی لڑکی کا کہنا ہے کہ چیرٹی کاموں کو بھیجے گئے رقم سے تباہ ہوئے لوگوں کی مدد کی جاسکے گی۔بتادیں کہ زبردست گرمیاور سوکھے کی وجہ سے آسٹریلیا کئی مہینوں سے شدید آگ کی لپیٹ میں ہے۔ اب تک 60 لاکھ ہیکٹر رقبے میں آگ لگ چکی ہے۔

کئی لوگوں کو اپنے گھر اور جائیداد گنوانی پڑی ہے۔ فلاحی تنظیموں کے ذریعہ انہیں پھر سے گھر بسانے میں مدد مل سکتی ہے۔ حالانکہ ٹیوٹر پر لڑکی نے جب یہ اعلان کیا کہ 700 روپے بھیجنے پر وہ لوگوں کو اپنی نیوڈ فوٹو بھیجے گی تو کافی مخالفت کا بھی سامنا کرنا پڑا۔ لیکن لڑکی نے تمام دھمکیوں کے باوجود مہم جاری رکھی۔ 20 سال کی کلین وارڈ Kellan Ward نے کہا کہ نیوڈ فوٹو بھیجنے کے اعلان کے بعد انکا انسٹاگرام اکاؤنٹ بند کردیا گیا ہے، انکے والدین اور کچھ دوستوں نے بھی ان سے دوری بنا لی۔

لیکن امریکہ کے لاس اینجلس میں رہتی ہے اور انہوں نے آسٹریلیا میں آگ سے تباہ ہوئے لوگوں کی مدد کی اپیل کی ہے۔ لیکن نیوڈ فوٹو کے ذریعہ پیسے جمع کرنے کی مہم کافی لوگوں کو پسند نہیں آرہی ہے۔کئی لوگوں نے صرف کلین کو قابل اعتراض پیغامات بھیجے ہیں اور دھمکی بھی دی ہے۔ حالانکہ کلین کا ماننا ہے کہ انکے پاس متاثرین کی مدد کرنے کے لیے یہی بیسٹ آئیڈیا تھا۔ کلین نے سوشل میڈیا پر اپنے فینس سے کہا کہ جو بھی لوگ مدد کرنا چاہتے ہیں انہیں کم سے کم 700 روپے سیدھے آسٹریلیا کی چیریٹی تنظیم کو بھیجنے ہونگے۔ اسکے بعد فنڈ ٹرانسفر کی رسید میسج کرنی ہوگی۔

اپیل کے کچھ ہی دیر بعد کلین کے سوشل میڈیا پر سینکڑوں لوگوں نے میسج بھیج دیا۔ 24 گھنٹے میں قریب 20 ہزار میسج انہیں آگئے۔ وہیں انسٹاگرام پر پوسٹ وائرل ہونے کے بعد انکے اکاؤنٹ کو بند کردیا گیا۔ اسکے بعد کلین نے نیا اکاؤنٹ بنایا۔ کلین پیر کو انہوں بتایا کہ انکے دونوں اکاؤنٹ ہٹا دئے گئے ہیں۔ حالانکہ کلین کا دعوی ہے کہ انہوں نے قریب 5 کروڑ روپئے چیریٹی کے لیے جمع کروا دیئے ہیں۔ کلین نے کہا کہ وہ آگے بھی قدرتی آفات کی صورت حال میں ایسے مہم جاری رکھیں گی۔ کلین نے کہا کہ شروع میں وہ مایوس ہوگئی تھی۔ کلین 5 منٹ میں ہی جب انہیں کافی زیادہ پیغامات آگے تو انہیں بہترمحسوس ہوا۔