Type to search

صحت

دو طرح کے ہوتے ہی تھائی رائیڈ، خواتین ہوتی ہے ذیادہ متاثر

thyroid

ہیلتھ ڈسک، (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) تھائی رائیڈ دنیا بھر میں ایک بڑا مسئلہ ہے۔ یہ یا تو شخص کو کمزور کردیتا ہے یا پھر اسے موٹاپے کا شکار بنا دیتا ہے۔ تھائی رائیڈ کب کسے کیسے ہوجائے، یہ پتہ لگانا مشکل ہوتا ہے، لیکن اگر ان کچھ باتوں کا خیال رکھا جائے تو آپ بھی اس سے روبرو ہوپائیں گے۔

خوا

مردوں کے مقابلے خواتین ہوتی ہیں اس سے ذیادہ متاثر

کیا آپ جانتے ہیں کہ ہندوستان میں قریب 4.2 کرور لوگ اس سے متاثر ہیں، یعنی ہندوستان کی قریب 10 فیصدی اس سے متاثر ہیں۔ مردوں کے مقابلے میں خواتین میں تھائی رائیڈ ڈس آرڈر ہونے کا امکان 80فیصد ذیادہ ہوتا ہے۔ جسکی وجہ سے جسم میں ہونے والے بہت سارے ہارمون میں بدلاؤ آتا ہے۔ خواتین میں آئوڈین کی کمی ہونے کے امکان ذیادہ ہوتے ہیں۔ جس وجہ سے ان میں تھائی رائیڈ کا ڈس آرڈر ہوسکتا ہے۔

انڈین میڈیکل اسوسی ایشن (آئی ایم اے) کے نامزد صدر ڈاکٹر کے۔ کے اگروال کا کہنا ہے کہ تھائی رائیڈ گلینڈ جسم میں عمل انہضمام کو متوازن بنانے میں اہم رول نبھاتی ہے۔ اس سے نکلنے والے ہارمون جسم کا درجہ حرارت متوازن رکھنے، دماغ کو صحت مند رکھنے، دل کی مناسب تال کے ساتھ پمپ کرنے اور سبھی اعضاء میں ایک یکسانیت بنائے رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ جب ہمیں تھائی رائیڈ ڈس آرڈر ہو جاتا ہے، تو یا تو یہ گلینڈ ذیادہ کام کرنے لگتی ہے (جس سے ہائپرٹائیرائڈیزم ہونے کا ڈر رہتا ہے) یا پھر کم کام کرنے سے ہائپرٹائیرائڈیزم ہوجاتا ہے۔ ہائپرٹائیرائڈیزم عام طور پر ذیادہ ہوتا ہے اور کولیسٹرول اور دل کے ڈس آرڈر بڑھانے کی وجہ بن سکتا ہے۔

اس طرح بچے تھائی رائیڈ سے، جانیں اسکے علامات

تھائی رائیڈ ڈس آرڈر کا جلدی پتہ لگانے سے روک تھام کے قدم اٹھانے میں مدد ملتی ہے۔ چاہے وہ دواؤں کے ذریعہ ہو یا زندگی میں بدلاؤ، اسکے علامات بہت ہی چھوٹے ہوتے ہیں اور انکی نشاندہی کرنا مشکل ہوتا ہے۔ سب سے بھروسے مند طریقہ ہے خون کے ذریعہ ٹی ایچ ایچ سطح کی جانچ کرنا۔

ڈاکٹر اگروال بتاتے ہیں کہ کچھ لوگوں میں تھائی رائیڈ مرض کے امکان ذیادہ ہوتے ہیں، جن میں ذیابطیس ، امیونٹی صلاحیت ڈس آرڈر ، خاندان میں پہلے سے کسی کو تھائی رائیڈ ہونا، ہارمون میں بدلاؤ، حمل یا حیض بند ہونا اور بڑھتی عمر جیسے وجہ شامل ہے۔ یہ ضروری ہے کہ حیض بند ہونے کے قریب والی خواتین اپنے تھائی رائیڈ کی جانچ ضرور کروائیں۔

ہائپرٹائیرائڈیزم اور ہائپرٹائیرائڈیزم کے علامات

ہائپرٹائیرائڈیزم کا مسئلے میں شخص کو بہت ذیادہ کمزور اور تھکان ہوتی ہے۔ ساتھ ہی اسے وزن بڑھانے کی بھی شکایت رہتی ہے۔ شخص کو ٹھنڈ برداشت نہیں ہوپاتی ہے۔ اسکے علاوہ اسکے بال بھی کافی سوکھے اور کمزور ہوجاتے ہیں۔ یادداشت کی بات کریں، تو انسان کو اس سے متعلق بھی کئی مسائل رہتے ہیں۔ شخص چھوٹی چھوٹی بات پر چڑ چڑا ہوجاتا ہے۔ وہ ذہنی دباؤ سے بھر جاتا ہے۔ اس میں ذیادہ کولیسٹرول ہونے اور دل کی دھڑکن کم ہونے کی شکایت رہتی ہے۔ کئی بار تو شخص اس میں قبض رہنے سے بھی پریشان رہتا ہے۔


(نوٹ: صلاح سمیت یہ مضمون صرف عام معلومات فراہم کرتی ہے۔ یہ کسی بھی طرح سے طبی رائے کا متبادل نہیں ہے، مزید معلومات کے لئے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ اردو پوسٹ اس معلومات کے لیے ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔ )

Tags:

You Might also Like