Type to search

بزنس

جیو ایئر فائبر کی تیز رفتار کا راز اسٹینڈ ایلون 5 جی ٹیکنالوجی ہے : اوپن سگنل

جیو ایئر فائبر

• ایئر ٹیل بھی جلد ہی اسٹینڈ ایلون نیٹ ورک سروس شروع کرے گا


نئی دہلی، 8 جون، 2024 (پریس نوٹ) ۔دنیا کی مشہور موبائل نیٹ ورک اینالیٹکس کمپنی اوپن سگنل نے اپنی ایک رپورٹ میں کہا ہے کہ جیو کے اسٹینڈ ایلون5G نیٹ ورک کی وجہ سے جیو ایئر فائبر بہترین رفتار سے اپنے صارفین کو ڈیٹا فراہم کرنے کے قابل ہے۔

 

اوپن سگنل کا خیال ہے کہ جیو کی فکسڈ وائرلیس سروس یعنی جیو ایئر فائبر کے صارفین ہر ماہ اوسطاً 400 جی بی ڈیٹا استعمال کرتے ہیں۔ یہ موبائل صارفین کے مقابلے میں بہت زیادہ ہے۔

اس کے باوجود، جیو ایئر فائبر کی رفتار اور معیار کا سکور 5جی موبائل نیٹ ورک جیسا ہی ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ جیو کے 5G نیٹ ورک کی رفتار ملک میں سب سے زیادہ ہے۔

ہندوستان کی ‘ فکسڈ وائرلیس سروسز’ میں سے، صرف ریلائنس جیو اس وقت ایک اسٹینڈایلون 5 جی نیٹ ورک استعمال کر رہی ہے۔ اوپن سگنل کے مطابق، نیٹ ورک سلائسنگ ٹکنالوجی کے ساتھ اسٹینڈ اسٹون 5G بھی جیو ایئر فائبر کو ڈیٹا کی کھپت کا انتظام کرنے میں مدد کرتا ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اس ٹکنالوجی کے فوائد کو دیکھتے ہوئے ایئرٹیل اسٹینڈ ایلون 5G نیٹ ورک پر فکسڈ وائرلیس سروس لانے کی بھی تیاری کر رہی ہے۔

ریلائنس جیونے پچھلے سال جیو ایئر فائبر کو لانچ کیا تھا تاکہ ان علاقوں میں نیٹ ورک کوریج لایا جا سکے جہاں براڈ بینڈ کوریج کم ہے۔

جیو ایئر فائبر کی زیادہ تر مانگ ٹائر-2 شہروں سے آرہی ہے۔ صارفین کو راغب کرنے کے لیے، جیو نے 599 روپے سے شروع ہونے والے بہت سے سستی پلان بھی شروع کیے ہیں۔

 

کمپنی کا ہدف 10 کروڑ احاطے کو اس سروس سے جوڑنے کا ہے۔ کمپنی نے اسٹریمنگ پلان بھی متعارف کرایا ہے، جس میں فکسڈ براڈ بینڈ پیکجز کے ساتھ 15 اسٹریمنگ ایپس شامل ہیں۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *