Type to search

تلنگانہ

ملک بھر کا سفر کریں گے چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ

کے چندر شیکھر

حیدرآباد، 7 اکتوبر (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) تلنگانہ کے چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ نے چہارشنبہ (5 اکتوبر) کو کہا کہ وہ اپنی پارٹی کا نام بدل کر بھارت راشٹرا سیمتی (بی آر ایس) کرنے کے بعد پورے ملک کا سفر کریں گے اور اسکی شروعات پڑوسی ریاست مہاراشٹرا سے ہوگی-

تلنگانہ راشٹرا سمیتی (ٹی آر ایس) کا نام ایک میٹنگ کے دوران بدل کر بی آر ایس کردیا گیا- اس میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے راؤ نے کہا کہ پارٹی سے وابستہ کسان یونین سب سے پہلے مہاراشٹرا سے شروع ہوگا-

انکے حوالے سے ایک ریلیز میں کہا گیا کہ مہاراشٹرا کو سرگرمی کے پہلے علاقے کے طور پر منتخب کیا جائے گیا-
انہوں نے لوگوں کے مسائل کو اپنی قومی پارٹی کا ایجنڈا بتاتے ہوئے کہا کہ کسانوں ، دلتوں اور درج فہرست قبائل کے مسائل کو نمایاں طور پر اٹھایا جائے گا۔

وزیر اعلیٰ نے یہ بھی کہا کہ اتر پردیش کے سابق وزیر اعلی اکھلیش یادو اور بہار کے نائب وزیر اعلی تیجسوی یادو اس تقریب میں شامل ہونے کے لیے تیار تھے انہوں نے ان سے کہا کہ وہ انہیں بعد میں پارٹی کے افتتاحی تقریب میں مدعو کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ ملک میں ویسی ترقی نہیں ہوئی ہے جیسا اسے کرنا چاہیئے تھا، راؤ نے کہا کہ وہ ہم وطنوں کی فلاح و بہبود اور خوشحالی کے لیے کوششیں کریں گے۔

انہوں نے اپنی پارٹی کے دور اقتدار میں گزشتہ آٹھ سالوں کی کامیابیوں کا بھی ذکر کیا۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے اصول کے تحت فی کس آمدنی ایک لاکھ روپے سے بڑھ کر اب 2.75 لاکھ روپے ہو گئی ہے۔

سی ایم کے سی آر نے ‘مشن بھاگیردھا’ (پینے کے صاف پانی کی فراہمی)، ‘دلت بندھو’ (دلتوں کو فی خاندان 10 لاکھ روپے کی گرانٹ) اور کسانوں کے لیے ‘ریتھو بندھو’ سرمایہ کاری امدادی اسکیم جیسے پروگراموں کے بارے میں بھی بات کی۔ انہوں نے ذات پات کے نام پر اور خواتین کے خلاف امتیازی سلوک کو ختم کرنے کی بھی بات کہی۔

بتادیں کہ ٹی آر ایس نے ایسے وقت میں نام تبدیل کیا ہے جب ریاستی اسمبلی کے انتخابات اگلے سال اور لوک سبھا کے انتخابات 2024 میں ہونے والے ہیں۔

خبر نیوز ایجنسی بھاشا سے بھی-

Tags:

You Might also Like