Type to search

وائرل

فلم ‘ٹارزن’ کے ہیرو ہیمنت برجے کی بیٹی سونیا برجے

ہیمنت برجے کی بیٹی سونیا برجے

وائرل ڈسک، 20 جون (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) اداکار ہیمنت برجے نے فلم ایڈونچر آف ٹارزن سے راتوں رات سرخیوں میں آگے تھے۔ لیکن اس فلم کے بعد وہ اچانک کئی غائب ہی ہوگئے۔

 سال 1985 میں ریلیز ہوئی ببر سبھاش کی کی فلم ٹارزن باکس آفس پر کچھ خاص نہیں کرپائی تھی۔ لیکن انٹیمنٹ سینس کی وجہ سے بحث میں رہی۔ ہیمنت کی یہ ڈیبیو فلم تھی۔

فلم ٹارزن میں اداکارہ کمی کاٹکر کو اہم رول میں دیکھا گیا تھا۔ ہیمنت برجے کی بیٹی سونیا برجے بھی اپنے والد کی ہی طرح خوب اسٹائلش ہے۔

 

سونیا کی کچھ لیٹسٹ تصویریں سامنے آئی ہے، جس میں وہ بے حد خوبصورت لگ رہی ہے۔ ہیمنت برجے کی بیٹی سونیا برجے اب بڑی ہوگئی ہے اور سوشل میڈیا پر لگاتار اپنی تصویریں شیئر کرتی ہے۔

ایکٹر ہیمنت برجے کی بیٹی سونیا سوشل میڈیا پر اپنے گلیمر سے لوگوں کو دیوانہ بنا دیتی ہے۔ وہ اکثر ساحل سمندر سے فوٹوز شیئر کرتے ہوئے دیکھی جاتی ہے، جسے لوگ بھی بہت پسند کرتے ہیں۔

اسی سلسلہ میں سونیا کی ایک لیٹسٹ فوٹو سامنے آئی ہے، جس میں وہ بلو کلر اور نیون کلر کے ایک بے حد اسٹائلش سوئم سوٹ میں نظر آرہی ہے۔

سونیا کے کھلے بال اور انکے قاتلانہ لک کو دیکھ لوگ انکی تعریف کرنے سے خود کو روک نہیں پا رہے ہیں۔

ایک سوشل میڈیا یوزر نے ہیمنت کی بیٹی سونیا کی فوٹو پر کمنٹ کرتے ہوئے لکھا، بیچ بیبی، فار اے چینج، تو وہیں ایک دیگر یوزر نے لکھا، اف کیا کلر ادا ہے۔

بتادیں کہ اداکار ہیمنت برجے کی پیدائش 19 اگست 1965 کو ہوئی۔ ہیمنت انڈسٹری کو الوداع کہنے کے بعد پھر کبھی بحث میں نہیں آئے۔ سال 2016 میں یہ خبر اڑی تھی کہ ہیمنت کی مالی حالت ٹھیک نہیں ہے۔

بتا دیں کہ سونیا بھی ایک اداکارہ ہیں جو اب تک کئی فلموں میں نظر آ چکی ہیں۔ وہیں جلد ہی وہ دیپک تیجوری کی فلم ٹپسی میں نظر آنے والی ہے۔

سونیا دیکھنے میں کافی ہاٹ اور گلمیرس ہے، وہیں انکی ادا اس قدر ہے کہ دیکھتے ہی آپ انکے فین ہوجائیں گے۔
اداکارہ ہونے کے علاوہ سونیا برجے ایک ڈی جے بھی ہیں۔ ان کے ڈی جے کا نام جنگل بے بی ہے۔