Type to search

ٹی وی اور فلم

بالی ووڈ اداکارہ تاپسی پننو نےکہا ہندی ہندوستان کی اصل زبان نہیں اس لیے۔۔۔

تاپسی پنوں

فلمی ڈسک،24 نومبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بالی ووڈ اداکارہ تاپسی پننو نے ہفتہ کو کہا کہ ہندی ہندوستان اصل زبان نہیں ہے اس لیے جنوبی ہند کی فلم کو چھوڑنے کا فیصلہ ’بہت احمقانہ‘ قدم ہوگا، انہوںنے اس بات پر زور دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے بالی ووڈ میں آنے کے لیے تامل اور تلگو فلم کا سہارا نہیں لیا ہے۔ تاپسی پننو نے یہ بھی کہا کہ کچھ فنکار الگ الگ زبانوں اور علاقوں میں بنائی گئی سینما کی مختلف اندازوں میں کام کرنے کے لیے الگ الگ انتظام کرتے ہیں اور وہ تلنگانہ کے چھوٹے مراکز کے ساتھ ساتھ ہندی زبان بولنے والا بیلٹ میں بھی جانا جاتا ہے۔

تاپسی نے کہا، مجھے لگتا ہے کہ کچھ اداکار دونوں مقام پر کامیابی کے ساتھ کام کر لیتے ہیں اور اس میں مقام کو نہیں چھورنا چاہتی ہوں۔ اگر میں اس مارکٹ کو چھوڑتی ہوں تو ایسا کرنا بہت احمقابہ ہوگا۔ ایسا مانا جاتا ہے کہ ہندی ہندوستان کی اصل زبان ہے۔ لیکن مجھے ایسا نہیں لگتا ، میں جنوبی ہند میں کام کرنا جاری رکھونگی۔

تاپسی نے کہا، جنوبی ہند نے مجھے سیکھایا فلم میکنگ کیا ہے۔ اس نے مجھے اداکارہ بنایا، ایسا بالکل نہیں ہے کہ میں نے بالی ووڈ میں جانے کے لیے اسکا سہارا لیا۔ میں اسے (جنوبی کی فلموں) کو چھوڑ نہیں سکتی۔

Tags:

You Might also Like