Type to search

اسپورٹس

سید محمد حسین کی 61 کلو گرام کیٹیگری میں گولڈ میڈل

محمد حسین کراٹے

حیدرآباد، 1 جنوری 2020 (اردو پوسٹ) پاکو مارشل آرٹ اکیڈمی کی نمائندگی کرنے والے سید محمد حسین نے پہلی شوبوکائی انٹرنیشنل سینئر کراٹے چیمپئن شپ میں مردوں کے ڈویژن میں 61 کلوگرام کیٹیگری میں گولڈ میڈل حاصل کیا۔

یہ شاندار کامیابی حیدرآباد کے کوڈل وجے بھاسکر ریڈی انڈور اسٹیڈیم میں 30 سے 31 ڈسمبر 2019 تک منعقدہ تقریب کے دوران ہوا۔

کھیل اور نوجوانوں کی بہبود کے وزیر سرینواس گوڈ نے حسین کی شاندار کارکردگی کے لیے دلی مبارکباد پیش کی اور تلنگانہ کے اسپورٹس چیرمین وینکٹیشور ریڈی نے بھی چمپئن شپ میں ان کے شاندار مظاہرہ کی ستائش کی۔

یوتھ کے زمرے میں منتقلی اور بنٹم ویٹ ڈویژن میں مقابلہ کرتے ہوئے، حیدرآباد کراٹے چیمپئن نے سیمی فائنل میں یوکرین سے تعلق رکھنے والے بنٹم ویٹ جونیئر ورلڈ چیمپئن کو شکست دے کر غیر معمولی مہارت کا مظاہرہ کیا۔

آخری آمنے سامنے میں، چینی حریف ایک مضبوط حریف ثابت ہوا۔ حسین کی اپنے دفاع کو توڑنے کی پرعزم کوششوں کے باوجود، انہوں نے مہارت سے مقابلہ کیا اور پوائنٹس حاصل کیے۔

فائنل راؤنڈ میں داخل ہوتے ہی حسین نے زیادہ جارحانہ موقف اپنایا۔ تاہم، ان کے حریف نے اپنے حملوں میں درستگی کا فائدہ اٹھاتے ہوئے چیلنج کا مقابلہ کیا۔ آخر کار حسین فتح یاب ہوئے۔

یہ فتح اس لحاظ سے خاص طور پر قابل ذکر ہے کہ، 18 سال کی عمر میں، انہوں نے پہلے شوبوکائی انٹرنیشنل سینئر کراٹے چیمپئن شپ میں گولڈ میڈل جیتا تھا۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like