Type to search

بین الاقوامی

کورونا وائرس: چین میں آہستہ آہستہ صورتحال معمول پر آرہی ہے، بیجنگ اور شنگھائی میں اسکول کھلے

ہیںبیجنگ،27اپریل (اے ایف پی) کوویڈ ۔19 وبائی مرض: کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے مہینوں سے لاگو بند کے بعد چین کے بڑے آہستہ آہستہ معمول ماحول کی طرف لوٹ رہے ہیں۔ پیر کو شنگھائی اور بیجنگ میں ہزاروں بچے اسکولوں میں لوٹ آئے۔ شنگھائی میں مڈل اور ہائی اسکول کے آخری سال میں پڑھ رہے بچے اپنی تعلیم میں دیکھے جبکہ بیجنگ میں صرف ہائی اسکول سینئروں کو آنے کی اجازت دی گئی ، جنہیں بے حد اہم ‘گواوکاو’ یونیورسٹی داخلہ امتحان کی تیاری کرنی ہے۔

چین میں اس مہلک بیماری پر پوری طرح قابو پا لیا ہے۔ لیکن پھر بھی فی الحال ہائی الرٹ جاری ہے کیونکہ بیرون ملکوں سے بیماریوں کے پہچننے یا شمال مشرقی خطے میں گھریلو انفیکشن کا دوسرا دور شروع ہوجانے کا خطرہ برقرار ہے۔ حالانکہ اسکولوں کے داخلے راستے پر ٹینٹ لگا دیئے گئے ہیں جہاں بیٹھے لوگ اسکول آنے والے بچوں کو اندر داخل ہونے سے پہلے جراثیم کش دوائیں دے ہیں تاکہ وہ اسے ہاتھوں پر مل سکیں۔

ملک بھر میں جنوری سے ہی اسکولوں کو بند کیا جانا شروع کردیا گیا تھا۔ اور کچھ اسکول صرف آن لائن سرگرمیوں انجام دے رہے ہیں۔ لیکن پچھلے ماہ سے کچھ اسکولوں کو کھولنا شروع کردیا گیا تھا۔ اور اس وبا کو مرکوز کررہے ووہان میں ہائی اسکولوں کو 6مئی سے کھولا جائے گا۔

Tags:

You Might also Like