Type to search

ٹی وی اور فلم

ساؤتھ اداکارہ لاونیا ترپاٹھی کی ویب سیریز مس پرفیکٹ

لاونیا ترپاٹھی

فلمی ڈسک، 24 جنوری (اردو پوسٹ) ساؤتھ اداکارہ لاونیا جلد ہی تیلگو ویب سیریز مس پرفیکٹ میں نظر آئیں گی، جسکا ٹریلر جاری ہوچکا ہے- یہ ویب سیریز ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر نشر ہوگی-

 

 

 

ویب سیریز معاون کاسٹ پر مشتمل ہے جس میں ابھیجیت، ابھیگنیا ووتھالورو، جھانسی، ہرشا وردھن ، مہیش وٹا ، ہرش روشن ، سنائینا اور دیگر شامل ہیں۔

 

 

 

 

 

یہ ویب سیریز تیلگو، تامل، ملیالم، کنڑ، ہندی، بنگالی اور مراٹھی میں دستیاب ہوگی، جس سے پورے ہندوستان میں وسیع رسائی کو یقینی بنایا جائے گا۔

 

 

 

 

اپنے کیلنڈر میں 2 فروری کو نشان کردیں، کیونکہ مس پرفیکٹ اپنی دلچسپ داستان، باصلاحیت کاسٹ، اور دل دہلا دینے والے مزاحیہ لمحات سے ناظرین کو مسحور کرنے کے لیے تیار ہے۔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اناپورنا اسٹوڈیوز کی تازہ ترین ہاٹ اسٹار اسپیشل سیریز مس پرفیکٹ کے ساتھ رومانس اور کامیڈی کے بہترین امتزاج کے لیے تیار رہے-

 

 

وشواک کھنڈراؤ کی ہدایت کاری میں اور لاونیا ترپاٹھی اور ابھیجیت کی اداکاری میں، یہ ہلکی پھلکی کہانی وبائی امراض کے دوران ایک ہاؤسنگ کامپلیکس میں سامنے آئی ہے، جو آپ کی اسکرینوں پر ہنسی اور محبت لاتی ہے۔

 

 

 

مزاحیہ افراتفری کا مشاہدہ کریں جب پرفیکشنسٹ لاونیا پڑوسی ابھیجیت کے گھر میں غیر متوقع گھریلو ملازمہ بن جاتی ہے۔

 

 

 

کون ہے اداکارہ لاونیا ترپاٹھی

ساؤتھ اداکارہ لاونیا ترپاٹھی کونیڈیلا کی پیدائش 15 دسمبر 1990 کو اترپردیش کے ایودھیا ہوئی- اور پرورش دہرادون میں ہوئی-

 

 

اداکارہ کے والد ہائی کورٹ اور سول کورٹ میں پریکٹس کرنے والے وکیل ہیں اور ان کی والدہ ریٹائرڈ ٹیچر ہیں۔ ان کے دو بڑے بہن بھائی ہیں، ایک بھائی اور بہن۔

 

 

 

 

اداکارہ لاونیا ترپاٹھی نے مارشل اسکول، دہرادون سے اسکولی تعلیم حاصل کرنے کے بعد اداکارہ ممبئی چلی گئیں، جہاں انہوں نے رشی دیارام نیشنل کالج سے معاشیات میں گریجویشن کیا۔

 

 

 

 

 

اداکارہ لاونیا ترپاٹھی نے اداکار ورون تیج سے ان کی فلم مسٹر (2017) کے سیٹ پر ملاقات ہوئی۔ ان کی منگنی 9 جون 2023 کو حیدرآباد میں ہوئی۔ اداکارہ ترپاٹھی نے ورون تیج سے نومبر 2023 کو اٹلی میں ایک روایتی تقریب میں شادی کی۔ شادی کے بعد ترپاٹھی نے اپنا نام بدل کر لاونیا ترپاٹھی کونیڈیلا رکھ لیا۔

 

 

 

 

 

اداکارہ لاونیا ترپاٹھی ایک اداکارہ ہے جو بنیادی طور پر تامل فلموں کے ساتھ تیلگو فلموں میں کام کرتی ہے۔

 

 

لاونیا ترپاٹھی کو ایس آئی آئی ایم اے ایوارڈز اور ایک فلم فیئر ایوارڈ ساؤتھ کی نامزدگیوں کے ساتھ کئی ایوارڈز جیت چکی ہے-

 

 

 

 

اداکارہ لاونیا ترپاٹھی نے اپنے کیریئر کی شروعات بطور ماڈل کیا اور سال 2006 میں فیمینا مس اتراکھنڈ کا اعزاز حاصل کیا۔

 

 

مس اتراکھنڈ جیتنے کے بعد ادکارہ نے سال 2009 میں ہندی ٹیلی ویژن شو پیار کا بندھن سے  ایکٹینگ کی شروعات کی- اور اپنی فلمی کیرئیر کی شروعات سال 2012 میں تیلگو فلم اندالا راکشی سے کیا، اس فلم کے لیے انہیں سائن ماں ایوارڈ برائے بہترین فیمیل ڈیبیو دیا گیا-

 

 

اداکارہ لاونیا ساؤتھ فلموں کے علاوہ چند ہندی اور تیلگو ٹی وی شوز میں نظر آچکی ہے- انہوں نے سشش کوئی ہے، گیٹ گورجیس 5، پیار کا بندھن ، سی آئی ڈی جیسے شوز شامل ہے-

Tags:
Sabiha Banu

اردو پوسٹ میں ڈیجیٹل کنٹینٹ پروڈیوسر کے طور پر کام کرنے والی صبیحہ بانو کو میڈیا میں آٹھ سال سے زیادہ کا تجربہ ہے۔ ان کی مہارت تفریحی رپورٹنگ، تحریر، فلمی جائزے اور تجزیہ میں ہے۔ صبیجہ بانو نے مولانا آزاد نیشنل اردو یونیورسٹی، حیدرآباد سے ماس کمیونیکیشن میں پوسٹ گریجویشن اور اردو سے ایم ۔فل کیا ہے۔ صبیجہ بانو نے آل انڈیا ریڈیو میں بطور پروگرام اناونسر خدمات انجام دیتی ہیں۔ اسکے علاوہ صبیجہ مختلف شعبوں میں خدمات انجام دی ہیں۔

  • 1

You Might also Like