Type to search

صحت

کام کا دباؤ کم کرنے میں مدد گار ہے آفس ٹیبل پر رکھا چھوٹا پودا

ہیلتھ ڈسک،(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) جاپان کی ہیوگو یونیورسٹی میں ہوئے ایک تحقیق میں سامنے آیا ہے کہ ورک پلیس (کام کی جگہ) پر ملازمین کی ٹیبل پر رکھا گیا ایک چھوٹا سا پلانٹ (پودا) بھی انکے تناؤ (اسٹریس) لیول کو کم کرنے کا کام کرتا ہے۔ یہ تحقیق انڈور پلانٹس کی طرف ملازمین کی منٹل ہیلتھ کو بوسٹ کرنے کے مقصد سے کیا گیا۔ خاص طور پر اس تحقیق کے مرکز میں ان ملازمین کو رکھا گیا، جو ذیادہ تر وقت بند فلورس پر کام کرتے ہیں، جنہیں باہر کے ماحول اور ہریالی کے درمیان ذیادہ (ایکسپوزر) نمائش نہیں مل پاتا۔

ہم سبھی جانتے ہیں کہ پلانٹس کے درمیان رہنے سے انسان کا موڈ بہر اور صحت اچھی رہتی ہے۔ لیکن اس تحقیق کے ذریعہ سامنے آیا کہ آخر پلانٹس کسی انسان کے ذہنی اور جسمانی تناؤ کو کنے فیصدی تک کم کرسکتے ہیں۔ خاص طور پر انڈور پلانٹس، اسکے لیے محققین نے رئیل آفس  کو ہی اپنا تحقیق کا میدان بنایا۔

یہ اسٹیڈی اوون جرنل ہارٹ ٹکنالوجی میں شائع کی گئی ہے۔ محققین کا کہنا ہے کہ آج بھی کئی لوگ اس بات کو قبول نہیں کرتے ہیں ورک پلیس (کام کرنے کی جگہ) پر رکھے گئے چھوٹے چھوٹے پلانٹس ملازمین کا تناؤ کم کرنے کا کام کرتے ہیں۔ اس لیے ہم نے اس موضٰع پر سائنسی ثبوت فراہم کرانے کے مقصد سے اس اسٹیڈی کو کیا۔ ریسرچ میں ہم نے 63 ایسے ملازمین کو شامل کیا جو گھنٹوں ایک ہی ڈسک پر بیٹھ کر کام کرتے تھے۔

محققین نےاس اسٹیڈی کے دوران اسٹیٹ-ٹریٹ anxiety inventory کے ذریعہ ملازمین کے نفسیاتی اور معاشرتی تناؤ کو ماپا۔ اس دوران ڈیلی ورک روٹین کو فالو کرتے ہوئے پلانٹ رکھنے سے پہلے اور پلانٹ رکھنے کے بعد انکی پلس ریٹ کو ماپا گیا۔ اس میں سامنے آیا کہ پلانٹ رکھنے کے صرف 3 منٹ بعد ہی انکی پلس ریٹ کافی کم ہوگئی تھی۔

اس اسٹیڈی کے دوران تھکان کے وقت کسی ملازم کی طرف سے کسی پلانٹ کو نہارتے رہنے سے اسکے موڈ پر کسی طرح اثر پڑا ہے یہ بھی جاننے کی کوشش کی گئی۔ تحقیق میں پتہ چلا کہ ورک اسٹیشن کے پاس پلانٹ ہونے سے اس پلانٹ کی موجودگی کا اثر ملازمین پر ایکٹیولی دونوں طرح سے ہوتا ہے۔ یعنی چاہے شخص پلانٹ کی طرف دیکھ نہ رہا ہو لیکن اسکی موجودگی بھی ملازمین کا تناؤ کی سطح کم کرنے کا کام کرتی ہے۔

Tags: