Type to search

اسپورٹس

فیکا یو ایس اوپن کراٹے انٹرنیشنل چیمپئن شپ میں حسین کو چاندی کا تمغہ

فیکا یو ایس اوپن

حیدرآباد، 7 نومبر 2022 (اردو پوسٹ) سید محمد حسین نے سال 2022 میں فیکا یو ایس اوپن کراٹے انٹرنیشنل چیمپئن شپ میں چاندی کا تمغہ حاصل کیا۔

 

 

 

اعلی درجے کی کیٹیگری میں، حسین نے اپنے امریکی ہم منصب کو پیچھے چھوڑ دیا، مسلسل دوسرے سال یو ایس اے کے ٹاپ رینک والے کراٹیکا پر فتح حاصل کرتے ہوئے سخت مسابقتی کومیٹ ڈویژن میں چاندی کا تمغہ حاصل کیا۔

 

 

 

یہ کارنامہ 6 نومبر 2022 کو نیویارک، امریکہ میں منعقدہ پر وقار تقریب کے دوران ہوا۔ 18 سے 34 سال کی عمر کے مردوں کے ڈویژن میں مقابلہ کرتے ہوئے اور -74 کلوگرام کے وزن میں، حسین نے ملک کے پریمیئر کراٹیکا کے طور پر اپنے مقام کو مستحکم کرتے ہوئے قابل ذکر صلاحیت کا مظاہرہ کیا۔

 

 

 

ان کے کوچ، سید افتخار حسین، جو کہ معزز پاکو مارشل آرٹس اکیڈمی میں چیف انسٹرکٹر کے طور پر بھی خدمات انجام دیتے ہیں، انہوں نے اپنے حامیوں کی فتح پر خوشی کا اظہار کیا، اور آئندہ ایشین گیمز میں فاتحانہ کارکردگی دکھانے کے لیے ان کے عزائم کا اظہار کیا۔

 

 

 

وہ ملک میں غیر متنازعہ نمبر 1 کراٹے کا ہے، اور انہوں نے ایک بار پھر ثابت کر دیا ہے۔ یو ایس اوپن میں یہ سلور اس کے اعتماد کو تقویت دے گا کیونکہ وہ اس سال کے آخر میں ایشین گیمز کے لیے تیار ہوں گے،” بھوپال میں بات کرتے ہوئے الطاف نے یہ ریمارکس دیے۔

 

 

حسین کا دور ایک دہائی پر محیط ہے، جہاں انہوں نے اپنے وزن کے زمرے میں بے مثال قومی چیمپئن کے طور پر حکومت کی ہے۔

مزید انہوں نے سال 2015 اور سال 2018 دونوں شارجہ اوپن چیمپئن شپ میں بین الاقوامی گولڈ جیتا تھا۔

 

 

اس طرح کی غیر معمولی کامیابیوں نے انہیں 2021 میں تلنگانہ حکومت کی طرف سے بہترین کھلاڑی کا اعزاز حاصل کیا۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like