Type to search

فیشن

ایسے انتخاب کریں اپنے ڈریس کےلیے صحیح فیبرک

فیشن ڈسک/17جولائی(اردوپوسٹ) اگر آپ کو بھی اپنی پسند سے کپڑے سیلوانے کا شوق ہے تو یہ ضروری ہے کہ آپ کے پاس طرح۔طرح کے فیبرک کی پختہ معلومات ہے۔ کیسے انتخاب کریں اپنے ڈریس کے لیے صحیح فیبرک۔۔
تو آج کل ٹرینڈ میں ریڈیمیٹ ڈریس ہی زیادہ دیکھنے کو مل رہی ہے۔ کیونکہ ریڈی ۔ٹو۔ویئر ہونے کی وجہ سے آپ انہیں فوری خریدکر پہن سکتے ہیں۔ انہیں پسند کرنے کا دوسرا ایک بڑی وجہ یہ بھی ہے کہ اپنے بجٹ کے حساب سے آپ مند پسند ڈیزائن کی ڈریس چن سکتی ہے۔ باوجود اسکے آج بھی ایسے خواتین کی کمی نہیں ہے جنہیں اپنی پسند کے فیبرک اور اپنی پسند کے ڈیزائن کی ڈریس ٹیلر ماسٹر سے سیلوانے ہی پسند ہے۔
کوئی بھی کپڑا خریدتے وقت موسم، موقع اوراپنے سائز کا دھیان رکھنا بے حد ضروری ہوتا ہے۔ تاکہ سٹیک کٹ اور فیٹنگ کی ڈیس بنوائی جاسکے۔ ویسے بیوٹک سے سیلوائے گئے کپڑوں آپ کا پرسنل ٹچ جھلکنے کی گنجائش زیادہ ہوتی ہے۔ اور اپنی پسند کے حساب سے ڈیزائن میں بھی آپ پھیر۔بدل کرواسکتے ہیں۔
اگر آپ کو بھی کپڑے سیلواکر پہننے کا شوق ہے تو یہ ضروری ہے کہ آپ کو طرح۔طرح کے فیبرک کی معلومات ہو۔ جب بات ہندوستانی ملبوسات کی آتی ہے، تو قریب 5 یا 6 فیبرک ایسے ہیں، جو سب سے زیادہ استعمال میں لائے جاتے ہیں۔ کیونکہ وہ ہندوستانی خٰواتین ، ماحول اور پوشاکوں کے لیے بالکل مفید بیٹھتے ہیں۔

Tags: