Type to search

بین الاقوامی

فن لینڈ میں 34 سال کی سنا مرین بن دنیا کی سب سے کم عمر وزیراعظم

ہلسنکی،9ڈسمبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) فن لینڈ کی سوشل ڈیموکریٹک پارٹی نےاتوار کو وزیراعظم عہدے کے لیے 34 سالہ سابق وزیرٹرانسپورٹ وزیر سنا مرین کو منتخب کیا۔ اسی کے ساتھ وہ ملک کی تاریخ میں سب سے نوجوان وزیراعظم بن گئی ہے۔ مرین نے اتوار کو ہوئے ووٹنگ میں جیت کر سبکدوش رہنما آنتی رائنے کا ساتھ لیا، جنہوں نے ڈاک ہڑتال سے نپٹنے کو لیکر اتحادی جماعت سینٹر پارٹی کا اعتماد کھونے کے بعد منگل کو استعفی دے دیا تھا۔ توقع کی جا رہی ہے کہ وہ اس ہفتے حلف اٹھائیں گی۔

مرین نے عمر کو لیکر دیا یہ جواب

مرین نے اتوار کی رات کو صحافیوں سے کہا، ہم پھر سے اعتماد بحال کرنے کے لیے کافی کام کرنا ہوگا۔ اپنی عمر سے متعلق سالوں پر انہوں نے کہا، میں نے کبھی اپنی عمر یا خاتون ہونے کے بارے میں نہیں سوچا، میں کچھ وجہوں سے سیاست میں آئی اور ان چیزوں کے لیے ہم نے ووٹرس کا کا یقین جیتا۔ 27 سال کی عمر میں ہی مرین نے سیاست میں قدم رکھ دیا تھا اور اسی وقت سے تیزی سے ترقی کی۔

دنیا میں سب سے کم عمر کی پی ایم

فن لینڈ کے سب سے بڑی نیوز ایجنسی ہیلسنین سنومات اور الٹا سانومات کے مطابق مرین دنیا کی سب سے کم عمر کی وزیراعظم بن گئی ہے۔ نیوزی لینڈ کے وزیراعظم جیسِنڈا آرڈرن 39 سال، یوکرین کے وزیراعظم 35 سال، اور شمالی کوریا کے رہنما کم ان جونگ بھی 35 سال کے ہیں۔

Tags: