Type to search

اسپورٹس

ثانیہ مرزا نے کم کیا اپنا 26 کلو وزن، شیئر کی تصویر

اسپورٹس ڈسک،10فروری(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) ماں بننے کے بعد ہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے اپنا الگ ہدف فینس کے سامنے پہلے ہی صاف کردیا تھا کہ وہ جلد سے جلد ٹینس کورٹ پر واپسی کرنا چاہتی ہے۔ چار مہینے پہلے انہوں نے اس ہدف کا حاصل کرنے کی مہم شروع کی اور اب آئے فرق کا بھی ذکر کیا ہے۔ ماں بننے کے بعد انکا وزن 89 کلو تک پہنچ گیا تھا اور اسکے بعد خود کو پھر سے فٹ کرنے کی مہم میں مصروف ثانیہ نے اپنا وزن 63 کلو کر لیا ہے۔

ثانیہ نے پیر کو اپنے فینس کے ساتھ اپنی دو تصویر شیئر کی ہے۔ پہلی تصویر میں انہوں نے اپنی ایک پرانی تصویر شیئر کی ہے۔ جو انکے ماں بننے کے بعد کی ہے۔ اسکے ساتھ ہی تازہ تصویر بھی پوسٹ کی ہے۔ جو انکے ماں بننے کے بعد کی ہے۔ جس میں وہ پہلے سے فٹ نظر آرہی ہے۔ اس تصویر میں ثانیہ فٹ نظر آرہی ہے جتنی فٹ وہ ٹینس کھیلنے کے دوران دیکھتی ہے۔

انسٹاگرام پر شیئر ان تصویروں کے ذریعہ ٹینس اسٹار نے اپنے فینس کو فیٹنس کے لیے بھی متاثر کیا ہے۔ ثانیہ نے اپنی اس تصویر کے ساتھ کیپشن میں لکھا، اگر میں یہ کرسکتی ہوں تو کوئی بھی کرسکتا ہے ۔ ان تصویروں کے ساتھ ثانیہ نے اپنے کیپشن کی شروعات 89 کلو بمقابلہ 63 لکھ کر کیا۔

Tags:

You Might also Like