Type to search

Uncategorized

اکانکشا ملہوترا کا جلد کریں گی شوبز انڈسٹری میں واپسی؟

اکانکشا ملہوترا

فلمی ڈسک، 25 اگسٹ (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بالی ووڈ میں کئی ایسی اداکارائیں ہیں جنہوں نے اپنے کریئر میں بہت کم فلمیں کیں اور دیکھتے ہی دیکھتے پردے سے غائب ہو گئیں۔

پردے سے غائب رہنے والی کئی اداکاراؤں کا لک بھی کافی بدل جاتا ہے۔ پھر جب وہ واپس آتی ہے تو بہت سے لوگ انہیں ٹھیک سے پہچان بھی نہیں پاتے۔

اسی طرح گرو فلم میں سلمان خان کی آن اسکرین بہن کردار نبھانے والی اداکارہ کافی بدل چکی ہے۔ اب اداکارہ جلد ہی اداکاری کی دنیا میں واپسی کرنے جا رہی ہے۔ لیکن ان کا لک بالکل بدل گئی ہے۔

سال 2004 میں آئی سلمان اور انکے بھائی ارباز خان کی فلم گرو : پرائیڈ اینڈ ہانر میں اداکارہ اکانکشا ملہوترا نے سلمان خان کی بہن کا رول نبھایا تھا-

فلم گرو میں آکانکشا ملہوترا نے سلمان خان کی بہن کا کردار ادا کیا تھا۔ اس کردار میں آکانکشا ملہوترا کو شائقین نے خوب پسند کیا تھا۔ اب انکا لک پہلے سے بہت بدل چکی ہے۔

 

اکانکشا ملہوترا کی تازہ ترین تصاویر کو دیکھ کر یہ کہا جا سکتا ہے کہ انہوں نے اپنا وزن پہلے سے زیادہ مینٹین کرلیا ہے۔

 

 

جس کی وجہ سے اب اداکارہ پہلے سے زیادہ گلیمرس اور خوبصورت نظر آرہی ہیں۔ اکانکشا ملہوترا کی تصاویر اکثر سوشل میڈیا پر وائرل ہوتی رہتی ہیں۔

اداکارہ کی تصاویر کو مداحوں نے بہت پسند کیا ہے۔ فلم گرو کے علاوہ یہ محبت ہے، ایسا کیوں ہوتا ہے؟ اور ایل او سی جیسی فلموں میں کام کیا ہے۔

 

 

 

میڈیا رپورٹس پر یقین کیا جائے تو اکانکشا ملہوترا جلد ہی اداکاری کی دنیا میں واپسی کرنے والی ہیں۔ وہ ڈیجیٹل ڈیبیو کرے گی۔

اکانکشا ملہوترا سوشل میڈیا پر کافی ایکٹو رہتی ہیں۔

 

وہ اکثر اپنے مداحوں سے جڑے رہنے کے لیے اپنی خاص تصاویر اور ویڈیوز شیئر کرتی رہتی ہیں۔

 

 

 

 

اکانکشا لیجنڈری اداکار پریم ناتھ اور بینا رائے کی پوتی بھی ہیں۔

اس اداکارہ نے معروف بزنس مین روہت اگروال سے شادی کی ہے۔