Type to search

بزنس

ریلائنس ریٹیل نے اپنا اومنی چینل بیوٹی ریٹیل پلیٹ فارم ٹیرا لانچ کیا

ریلائنس ٹیرا اسٹور

ممبئی، 5 اپریل 2023 (پریس نوٹ) بھارت  کی سب سے بڑی خوردہ فروش ریلائنس ریٹیل لمیٹڈ نے ہندوستان کی خوبصورتی اور ذاتی نگہداشت کی مارکیٹ میں اپنا نیا برانڈ  ٹیرا لانچ کیا ہے۔

 

 

 

 ٹیرا ایک اومنی چینل بیوٹی ریٹیل پلیٹ فارم ہے، جو ہندوستان بھر کے لوگوں کو خوبصورتی اور ذاتی نگہداشت کی مصنوعات کی خریداری کا تجربہ فراہم کرتا ہے۔ ٹیرا ایپ اور ویب سائٹ کے آغاز کے ساتھ، ریلائنس نے کرلا، ممبئی میں  جیو ورلڈ ڈرائیو میں ٹیرا اسٹور کا بھی افتتاح کیا ہے۔

 

 

لانچ کے موقع پر خطاب کرتے ہوئے، ایشا امبانی، ایگزیکٹیو ڈائریکٹر، ریلائنس ریٹیل وینچرز لمیٹڈ (ریلائنس ریٹیل لمیٹڈ کی ہولڈنگ کمپنی) نے کہا، “میں اپنے ہندوستانی صارفین تک ٹیرا کا تجربہ لانے کے لیے پرجوش ہوں۔ ٹیرا کے ساتھ، ہمارا مقصد خوبصورتی کے شعبے میں رکاوٹوں کو کم کرنا اور صارفین کے لیے خوبصورتی کو جمہوری بنانا ہے۔ ٹیرا کے لیے ہمارا وژن خوبصورتی کی ایک سرکردہ منزل ہونا ہے جو ابھی تک قابل رسائی ہے۔

 

 

 

کمپنی ٹیرا اسٹور فارمیٹ کو ممکنہ طور پر ہندوستان کے 100 شہروں تک پھیلانے کا ارادہ رکھتی ہے۔ لوکیشن کے مطابق ان اسٹورز کا فارمیٹ بھی تبدیل کیا جا سکتا ہے۔ جیو ورلڈ ڈرائیو پر ٹیرا اسٹور 4,300 مربع فٹ پر پھیلا ہوا ہے۔ اس اسٹور کو ڈیلزیل اینڈ پاؤ نے ڈیزائن کیا ہے، جو لندن کے ہیڈ کوارٹر میں واقع انوویشن اسٹوڈیو ہے۔

 

 

خاصیت
ٹیرا اسٹور کیوریٹڈ سروسز کے ساتھ ایک خوبصورتی کی منزل ہوگی، جہاں صارفین کو بہترین ٹرینڈنگ ٹیرا بیوٹی ایڈوائزر کے ذریعے حتمی تجربہ حاصل ہوگا۔  اس عزب کے  اسٹور میں  نئے سے نئے بیوٹی ٹیک ٹولز جیسے کہ حسب ضرورت شکل کے لیے ورچوئل ٹرائی آنز اور جلد کا تجزیہ کرنے والا  جو صارفین کو ان کی ضروریات کی بنیاد پر خریداری کے فیصلے کرنے میں مدد ملے۔

 

 

 

گفٹنگ سٹیشن
اس کے علاوہ، ٹیرا اسٹورز میں خریداری کو ذاتی نوعیت کا بنانے کے لیے خصوصی گفٹنگ  اسٹیشن ہوں گے۔ ٹیرا  فرینگننس  فائنڈر  لانچ  کرنے والا بھارت کا پہلا   سپیشیلٹی  بیوٹی رٹیلر بھی ہوگا جو   ایک سگنیچر   ایکسپرینس  ہے، یہ گراہکوں  کو ان کی پسند کے    سب سے  قریبی فرینگننس    سے میل   کرانے میں مدد کرے گا۔

Tags:

You Might also Like