Type to search

بزنس

 کلاؤڈ بیسڈ آرٹیفیشل انٹیلی جنس کیلئے جیو پلیٹ فارمز اور اینویڈیا میں شراکت داری

ریلائنس

l مکیش امبانی نے اپنا وعدہ پورا کیا
l ریلائنس کے  اے جی ایم میں مکیش امبانی نے مصنوعی ذہانت کو ہر ہندوستانی تک پہنچانے کا وعدہ کیا
lجیو پلیٹ فارمز اور اینویڈیا کے ساتھ آنے سے، ہندوستان مصنوعی ذہانت کے میدان میں ایک بڑی طاقت کے طور پر ابھرے گا
lاس سے ملک کی صنعتوں کو کئی مسابقتی کمپنیوں سے آگے بڑھنے میں مدد ملے گی


ممبئی، 8 ستمبر، 2023 (پریس نوٹ) جیو پلیٹ فارمز نے اعلان کیا ہے کہ وہ جدید ترین کلاؤڈ پر مبنی مصنوعی ذہانت (اے آئی) انفراسٹرکچر بنانے کے لیے اینویڈیا کے ساتھ تعاون کرے گا۔ ہندوستان مصنوعی ذہانت کے میدان میں پہلے ہی آگے کام کر رہا ہے لیکن جیو اور اینویڈیا  کے ساتھ آنے سے ہندوستان کو اس میدان میں تیزی سے ترقی کرنے میں مدد ملے گی۔

 

 

ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش امبانی نے حال ہی میں کمپنی کے  اے جی ایم میں ایک بڑا وعدہ کیا تھا – ہر ہندوستانی تک مصنوعی ذہانت  پہنچانے  کا۔ مکیش امبانی کے الفاظ میں، “جیو نے سات سال پہلے وعدہ کیا تھا کہ ہم ہر ہندوستانی، ہر جگہ براڈ بینڈ کنیکٹیویٹی لے جائیں گے۔ ہم نے اپنا وعدہ پورا کیا۔ آج جیو وعدہ کر رہا ہے کہ ہم صرف مصنوعی ذہانت کو ملک کے ہر کونے اور کونے میں ہر ہندوستانی تک پہنچا کر ہی زندہ رہیں گے۔

مکیش امبانی نے کہا ہے کہ اس شراکت داری سے ہندوستان کی ترقی میں تیزی آئے گی،’’بھارت بہت زیادہ ڈیٹا استعمال کر رہا ہے۔ لیکن اب ہم اس سے بھی آگے جا رہے ہیں۔ اب ہم ایک ٹیکنالوجی کا بنیادی ڈھانچہ بنا رہے ہیں جو ملک کی تیز رفتار ترقی میں مددگار ثابت ہوگا۔  اینویڈیا کے ساتھ مل کر، ہم ایک کمپیوٹنگ اور ٹیکنالوجی سپر سینٹر بنا رہے ہیں۔ اس سے ملک کو وہی مدد ملے گی جو جیو کے آنے کے بعد ڈیجیٹل سیکٹر میں ملی تھی۔ مجھے خوشی ہے کہ جیو اور اینویڈیا  ایک مقصد کے حصول کے لیے ایک ساتھ ایک نیا سفر شروع کر رہے ہیں۔

 

 

ریلاننس جیو انفوکوم  لمیٹڈ کے چیئرمین آکاش امبانی نے کہا، ” جیو میں، ہم جدید ترین ٹیکنالوجی تک رسائی اور استعمال کو جمہوری بنا کر ہندوستان کے ٹیک انقلاب کو ہوا دینے کے لیے پرعزم ہیں۔  اینویڈیا کے ساتھ ہمارا تعاون اس سمت میں ایک اہم قدم ہے۔  ایک ساتھ مل کر، ہم ایک جدید ترین  اے آئی کلاؤڈ انفراسٹرکچر تیار کریں گے جو محفوظ، پائیدار اور ہندوستان کے منفرد مواقع کے لیے تیزی سے اہم ہے۔ یہ جدید ترین پلیٹ فارم صحت کی دیکھ بھال اور تعلیم سے لے کر انٹرپرائز حل تک کے شعبوں میں اے آئی سے چلنے والی اختراعات کو تیز کرنے میں مدد کرے گا۔ ہمارا مقصد اے آئی کو ملک بھر کے محققین، اسٹارٹ اپس اور کاروباری اداروں کے لیے قابل رسائی بنانا ہے، تاکہ ہندوستان کو تیزی سے  اے آئی پاور ہاؤس بننے کی طرف بڑھایا جا سکے۔

اس موقع پر بات کرتے ہوئے، جینسن ہوانگ، بانی اور سی ای او، اینویڈیا نے کہا، “ہمیں ہندوستان میں جدید ترین  اے آئی سپر کمپیوٹر بنانے کے لیے ریلائنس کے ساتھ شراکت داری کرنے پر خوشی ہے۔ ہندوستان کے پاس بڑے پیمانے پر ڈیٹا اور ٹیلنٹ ہے۔ جدید ترین  اے آئی  کمپیوٹنگ انفراسٹرکچر کے ساتھ، ریلائنس اسے بنا سکتا ہے۔ ان کے پاس لینگویج کے بہت اچھے ماڈل ہیں جو کہ پاور جنریٹر  اے آئی  ایپلیکیشنز ہندوستان میں لوگوں کے لیے ہندوستان میں بنائے گئے ہیں۔

نیا  اے آئی کلاؤڈ انفراسٹرکچر پورے ہندوستان میں محققین، ڈیولپرز، سٹارٹ اپس، سائنسدانوں،  اے آئی پریکٹیشنرز اور دیگر کو کام کے بوجھ کو محفوظ طریقے سے اور انتہائی توانائی کی کارکردگی کے ساتھ چلانے کے لیے فوری کمپیوٹنگ اور تیز رفتار، محفوظ کلاؤڈ نیٹ ورکنگ تک رسائی کے قابل بنائے گا۔نیا بنیادی ڈھانچہ ہندوستان کے اہم اقدامات اور اے آئی پروجیکٹوں کی ایک وسیع رینج کو تیز کرے گا۔

اس نئے تعاون کے حصے کے طور پر،  اینویڈیا جدید ترین اے آئی  ماڈلز بنانے کے لیے  جیو کو اینڈ ٹو اینڈ سپر کمپیوٹر ٹیکنالوجی، بشمولسی پی یوز، جی پی یوز، نیٹ ورکنگ اور اے آئی آپریٹنگ سسٹم اور فریم ورک فراہم کرے گا۔  جیو کلاؤڈ انفراسٹرکچر کا انتظام اور دیکھ بھال کرے گا اور کسٹمر کنیکٹ اور رسائی کی نگرانی کرے گا۔

Tags:

You Might also Like