Type to search

بزنس

ریلائنس جیولس نے جدت پسند خواتین کے لیے بیلا کلیکشن لانچ کیا

ریلائنس جیولس بیلا کلیکشن

منی ملیٹسک جیولری کی پرکشش اور کفایتی رینج
پرائس رینج صرف 5,500/- روپے سے شروع


نئی دہلی۔ یکم جولائی (پریس نوٹ) ہندوستان کے معروف جیولری برانڈ ریلائنس جیولس نے ایک نیا خصوصی بیلا کلیکشن لانچ کیا ہے۔ یہ خصوصی مجموعہ خاص طور پر ملینئیل اور زینزیڈ خواتین کے لیے لانچ کیا گیا ہے۔ اس کی افوریڈیبل رینج قیمت صرف 5,500/- سے شروع ہوتی ہے۔ ریلائنس جیولز نے اس کلیکشن کو روز گولڈ اور سیمی۔ پریسئس کلر سٹون جیولری کو، مینی ملیسٹک اور ماڈرن ڈیزائن کے ساتھ پیش کیا ہے۔

کمپنی کا دعویٰ ہے کہ بیلا کلیکشن کا انداز دوسروں سے مختلف ہے۔ بیلا کے پیسیز منی ملیسٹک ہیں، اس آپ فارمل اور کیزیویل دونوں طرح سے پہن سکتے ہیں۔ یہ لاریٹ سٹائل نیک وئیر اور سلیک، ہلکے جھمکے ڈیلی بیسس پر ہیوی ڈیزائن کی جیولری کے شاندار متبادل ہیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RelianceJewels (@reliancejewels)

 

دلکش تفصیلات اور انتہائی دلکش ڈیزائنوں کی پیچیدہ ترکیب کے ساتھ، یہ خوبصورت مجموعہ آپ کے روزمرہ کے لمحات کے لیے مثالی ہے جس میں رات کے کھانے کے منصوبوں سے لے کر دوستوں کے ساتھ خریداری ، خاندان کے ساتھ مختصر چھٹیوں سے سنڈے برنچتک، گھر میں چھوٹی تقریبات سے ویک اینڈ پارٹیوں یا ڈنر ڈیٹس شامل ہیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RelianceJewels (@reliancejewels)

 

سنگل اور لیئر نیکلیس، بریس لیٹ اور ایئر رنگز میں نئے ڈیزائنس 14 کے ٹی روزی گولڈ میں دستیاب ہیں اور اس میں مدر آف پرل ایکسنٹس کے ساتھ پیری ڈاٹ گرین اور امیتھسٹ پرپل کلر کے سیمی ۔ پریسیئس کلر سٹونس شامل ہیں جو اسے خواتین کیلئے آئیڈیل بناتے ہیں۔ ڈیزائنس کو موٹیفکس کے مینیمل یوز کے ساتھ تیار کیا گیا ے اور پرائمری جیو میٹری شیپس کے ٹچ کے ساتھ نیچر میں منی ملیسٹک اور کلٹر فری رکھا گیا ہے۔ جیم سٹون کو محفوظ رکھنے کیلئے ڈیزائن بھی خاص طور سے بیزل میں سیٹ کئے گئے ہیں۔

Tags:

You Might also Like