Type to search

بزنس

ریلائنس جیولز نے ویلنٹائن ڈے۔ 2024 سے قبل اپنی نئی کلیکشن لانچ کی

ممبئی، 8 فروری، 2024 (پریس نوٹ) ویلنٹائن ڈے کے موقع پر، ریلائنس جیولز، جو کہ ہندوستان میں سب سے تیزی سے ترقی کرنے والے اور قابل اعتماد جیولری برانڈز میں سے ایک ہے، ایک خاص مجموعہ لے کر آیا ہے۔

 

اس موقع کو دنیا بھر میں صحبت کے جشن کے طور پر منایا جاتا ہے۔ ویلنٹائن ڈے کی حقیقی روح کو مناتے ہوئے، ریلائنس جیولز نے ویلنٹائن ڈے کے حوالے سے شاندار طریقے سے تیار کردہ انگوٹھیوں، جوڑے بینڈز اور 14 قیراط پیلے سونے، گلابی سونے اور ہیروں سے بنے پینڈنٹ کا ایک خصوصی مجموعہ متعارف کرایا ہے جو روزمرہ کے پہننے کے لیے بہترین ہیں۔

 

 

اس مجموعہ میں ریلائنس جیولز کے خصوصی ڈیزائن اسٹائلز روزمرہ کی شکل کو بڑھانے کے لیے طرز اور سکون کی مثال دیتے ہیں۔

اس مجموعے کو سوچ سمجھ کر تیار کیا گیا ہے تاکہ وہ چمک اور خوبصورتی کے جذبے کو قبول کر سکے جو ایک عورت رشتوں میں لاتی ہے، اس طرح زندگی کے متنوع سفر میں خواتین کی لچک کا احترام کرتی ہے۔

بولڈ سے لے کر نفیس اور پیچیدہ طریقے سے ڈیزائن کیے گئے ٹکڑوں تک، یہ اس طاقت کی عکاسی کرتا ہے جو خواتین آپ کے ساتھی کے مضبوط ہونے کے بارے میں ایک نئے تناظر کے ساتھ تعلقات میں لا سکتی ہیں۔

 

 

یہ مجموعہ ریلائنس جیولز کی تازہ ترین مہم #MyStrongerHalf کے مطابق ہے، جو ان لمحات کا جشن مناتی ہے جب خواتین زندگی کے تمام اتار چڑھاو کے دوران مردوں کی حوصلہ افزائی اور مدد کرنے کے لیے موجود ہوتی ہیں۔

 

ویلنٹائن ڈے ہمیشہ سے سچی محبت کے جذبات کی علامت رہا ہے۔ یہ ایک جوڑے کی طرف سے مشترکہ بانڈ، ایک دوسرے کے لئے ان کی محبت اور تعریف کی علامت ہے۔

ریلائنس جیولز اس مجموعے کو ایک ایسی عورت کی طاقت اور کامیابیوں کی نمائندگی کرنے کے لیے پیش کرتا ہے جو آج کی دنیا میں بہت سے کرداروں کو انتہائی احسن طریقے سے نبھاتی ہے۔

 

 

 

ریلائنس جیولز گاہکوں کو آن لائن اور منتخب اسٹورز میں خوبصورت مجموعہ دیکھنے کی دعوت دیتا ہے۔

ریلائنس جیولز کے بارے میں۔ ریلائنس جیولز ریلائنس رٹیل لمیٹڈ کا ایک حصہ ہے اور 200 سے زیادہ شہروں میں شو رومز اور دکانوں میں 400 سے زیادہ اسٹور چلاتا ہے۔

یہ برانڈ سونے، ہیرے اور چاندی کے زیورات کے مجموعوں کی شاندار رینج پیش کرتا ہے۔

 

ڈیزائن اور دستکاری پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، برانڈ کا مقصد اپنے صارفین کو فنون، دستکاری اور بھرپور ہندوستانی ورثے سے متاثر منفرد ڈیزائنر کلیکشن کی ایک منفرد پیشکش فراہم کرنا ہے۔

Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1