Type to search

بزنس

ریلائنس انڈسٹریز ڈیٹا سینٹر کے کاروبار میں داخل، بروک فیلڈ کے ساتھ شراکت داری کا اعلان

بروک فیلڈ انفراسٹرکچر

l نئے مشترکہ منصوبے کا نام ‘ ڈیجیٹل کنکشن:  اے بروک فیلڈ، جیو  اینڈ ڈیجیٹل ریئلٹی کمپنی’ ہوگا


نئی دہلی، 25 جولائی، 2023 (پریس نوٹ) ریلائنس انڈسٹریز نے ہندوستان میں ڈیٹا سینٹرز تیار کرنے کے لیے بروک فیلڈ انفراسٹرکچر اور ڈیجیٹل ریئلٹی میں سرمایہ کاری کا اعلان کیا ہے۔

 

 

 

ریلائنس بروک فیلڈ اور ڈیجیٹل ریئلٹی کی ہندوستان میں قائم کمپنیوں میں 33.33 فیصد حصہ خریدے گی۔ مجوزہ سرمایہ کاری 378 کروڑ روپے  کی ہے۔ جسے بعد میں ضرورت کے مطابق 622 کروڑ روپے تک بڑھایا جا سکتا ہے۔ ٹرانزیکشن ریگولیٹری منظوری سے مشروط ہے اور تقریباً 3 ماہ میں بند ہونے کی امید ہے۔

 

 

ہندوستان میں، ڈیجیٹل ریئلٹی ٹرسٹ اور بروک فیلڈ انفراسٹرکچر کے درمیان ایک مشترکہ منصوبہ ڈیجیٹل سروسز کمپنیوں کے لیے اہم بنیادی ڈھانچہ تیار کرتا ہے۔ یہ مشترکہ منصوبہ اعلیٰ معیار کے، انتہائی مربوط اور آن ڈیمانڈ اسکیل ایبل ڈیٹا سینٹرز کو تعینات کرتا ہے۔ اس ڈیل کے بعد ریلائنس اس جوائنٹ وینچر میں برابر کی شراکت دار بن جائے گی۔ نئے  جوائنٹ وینچر کو  ‘ڈیجیٹل کنکشن:  اےبروک فیلڈ، جیو اور ڈیجیٹل ریئلٹی کمپنی’ کے نام سے ری برانڈ کیا جائے گا۔

جوائنٹ وینچر (جے وی) فی الحال چنئی اور ممبئی کے اہم مقامات پر ڈیٹا سینٹرز تیار کر رہا ہے۔ ریلائنس نے ایک بیان میں کہا کہ چنئی میں 100 میگاواٹ کمپلیکس میں جوائنٹ وینچر کا پہلا 20 میگاواٹ  گرین فیلڈ ڈیٹا سینٹر ( ایم اے اے 10 )2023کے آخر تک مکمل ہونے کی امید ہے۔ جوائنٹ وینچر نے حال ہی میں ممبئی میں 40 میگاواٹ ڈیٹا سینٹر قائم کرنے کے لیے 2.15 ایکڑ اراضی کے حصول کا اعلان کیا ہے۔

سودے پر تبصرہ کرتے ہوئےجیو پلیٹ فارمز لمیٹڈ  کے  سی ای او  کرن تھامس نے کہا، “ہم ڈیجیٹل ریئلٹی اور اپنے موجودہ اور قابل بھروسہ پارٹنر بروک فیلڈ کے ساتھ شراکت کے لیے بے حد پرجوش ہیں۔ یہ شراکت داری ہمیں اپنے انٹرپرائز اور ایس ایم بی صارفین کو جدید ترین، پلگ اینڈ پلے حل فراہم کرنے میں مدد کرے گی تاکہ وہ ان کی ڈیجیٹل تبدیلی کی قیادت کریں اور انہیں مزید مسابقتی اور موثر بنائیں۔

 

ہم ڈیٹا سینٹرز کو بنیادی ڈھانچے کا درجہ دینے اور ان کی ترقی اور کام کے لیے ایک سازگار ماحولیاتی نظام بنانے کے لیے حکومت ہند کا شکریہ ادا کرنا چاہتے ہیں۔ جو کہ 2025 تک 1 ٹریلین   ڈالر کی ڈیجیٹل معیشت بننے کے ہندوستان کے وژن کے لیے اہم ہے۔

Tags:

You Might also Like