Type to search

بزنس

ریلائنس فاؤنڈیشن  نے پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپ 2023-24 کے لیے درخواستیں طلب کی

ریلائنس

میرٹ پر مبنی پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپ پہلے سال کے 100 طلباء کے لیے 6 لاکھ روپے
• ریلائنس فاؤنڈیشن پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپ میں گرانٹس کے علاوہ ایک مضبوط ترقیاتی پروگرام بھی شامل
• پورے ہندوستان سے درخواستیں طلب کی گئی ہیں۔ درخواست دینے کی آخری تاریخ 17 دسمبر 2023


ممبئی، 6 نومبر، 2023 ۔ریلائنس فاؤنڈیشن نے اپنی باوقار پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپ کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ نو شعبوں میں پہلے سال کے پوسٹ گریجویٹ طلباء کے لیے درخواستیں طلب کی گئی ہیں۔ درخواستیں 17 دسمبر 2023 تک کھلی ہیں۔ اسکالرشپ کا مقصد ابھرتی ہوئی صلاحیتوں کو عالمی معیار کا بنانا ہے۔

ڈیجیٹل، قابل تجدید اور نئی توانائی اور بائیو ٹیکنالوجی جیسے شعبوں میں ٹیکنالوجی تیزی سے ترقی کر رہی ہے۔ ریلائنس فاؤنڈیشن کے پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپس کا مقصد مستقبل کے لیڈروں کی پرورش کرنا ہے تاکہ ان شعبوں میں سب کے فائدے کے لیے نئی اختراعات اور حل تیار کریں۔

ریلائنس فاؤنڈیشن کے سی ای او شری جگن ناتھ کمار نے کہا، بھارت کے نوجوان چوتھے صنعتی انقلاب کے دور میں ملک کی ترقی کی تشکیل کے لیے پوری طرح تیار ہیں۔ ریلائنس فاؤنڈیشن پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپس ملک کے روشن ترین نوجوان ذہنوں کی شناخت اور انہیں بااختیار بنائے گی جو معاشرے کے فائدے کے لیے بڑا سوچ سکتے ہیں، سبز سوچ سکتے ہیں، ڈیجیٹل سوچ سکتے ہیں۔ ہمارا مقصد ہندوستان کی ترقی کو تقویت دینے کے لیے ہر سال شاندار لوگوں کا ایک تالاب بنانا ہے۔

2020 کے بعد سے، 178 طلباء کو پوسٹ گریجویٹ اسٹڈیز میں فضیلت کے لیے میرٹ پر مبنی وظائف سے نوازا گیا ہے۔ ریلائنس فاؤنڈیشن سے اسکالر شپ حاصل کرنے والے ان طلباء نے اب بہتر مستقبل کی طرف قدم بڑھایا ہے۔

ان طلباء کے لیے، اسکالرشپ ایک ایسا پلیٹ فارم ثابت ہوا ہے جس نے نہ صرف ان کی تعلیمی قابلیت کو بڑھاوا دیا ہے بلکہ انہیں صنعت کے سرکردہ سرپرستوں سے بھی روشناس کرایا ہے، انہیں ہنر حاصل کرنے میں مدد فراہم کی ہے اور انہیں کامیابی کے راستے پر مضبوطی سے قائم کیا جا سکتا ہے۔

 

اسکالرشپ کے لیے منتخب ہونے والے ٹاپ 100 طلبہ کو 6 لاکھ روپے تک کی گرانٹ دی جائے گی۔ یہ اسکالرشپ مطالعہ کی پوری مدت اور مجموعی طور پر مخصوص پروگرام کے لیے ہوگی۔ اس میں ماہرین کے ساتھ بات چیت، صنعت کے دورے اور مظاہرے اور ہینڈ آن مواقع شامل ہوں گے۔

طلباء کا انتخاب ایک سخت عمل کے بعد کیا جائے گا جس میں درخواست کی تشخیص، اہلیت کے ٹیسٹ اور سرکردہ ماہرین کے ساتھ انٹرویو شامل ہیں۔

 

 

ریلائنس فاؤنڈیشن پوسٹ گریجویٹ اسکالرشپس ایسے طلباء کو پہچانے گی جو عمدگی، قائدانہ صلاحیت، دیانت داری، کمیونٹی کی وابستگی، ترقی کی ذہنیت اور ہمت کا مظاہرہ کرتے ہیں۔ پہلے سال کے پوسٹ گریجویٹ طلباء جو کمپیوٹر سائنس، مصنوعی ذہانت، ریاضی اور کمپیوٹنگ، الیکٹریکل اور/یا الیکٹرانکس انجینئرنگ، کیمیکل انجینئرنگ، مکینیکل انجینئرنگ، قابل تجدید اور نئی توانائی، مواد سائنس اور انجینئرنگ اور حیاتیات میں صرف ہندوستان میں کل وقتی کورسز کر رہے ہیں، صرف وہی درخواست دے سکتے ہیں۔

Tags:
Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1

You Might also Like