Type to search

ٹی وی اور فلم

رنویر سنگھ کی فلم ’83’ او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز نہیں ہوگی، ریلائنس انٹرٹینمنٹ

ranveer-singh

فلمی ڈسک،27اپریل (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) بالی ووڈ اداکار رنویر سنگھ پچھلے کافی وقت سے اپنی آنے والی فلم 83 کو لیکر بحث میں بنے ہوئے ہیں۔ یہ فلم پہلے اسی سال 10 اپریل کو ریلیز ہونے والی تھی لیکن کورونا وائرس لاک ڈاؤن کی وجہ سے میکرس نے 83 کی ریلیز تاریخ پر بریک لگا دیا ہے۔

میکرس نے بھلے ہی فلم 83 کی ریلیز تاریخ ملتوی کردی ہے۔ لیکن ابھی تک یہ صاف نہیں ہے کہ یہ فلم اب کب ریلیز ہوگی۔ کیونکہ ملک میں کورونا وائرس سے حالات معمول ہونے کے بعد اس پر کوئی فیصلہ کیا جائے گا۔ لیکن اس درمیان میڈیا میں اس فلم کو لیکر خبریں چھائی ہوئی ہے۔

حال ہی میں ریلائنس انٹرٹینمنٹ ہندوستان میں چل رہے لاک ڈاؤن کی وجہ سے فلم کو او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز کرنے کا موڈ بنا رہے ہیں۔ میڈیا میں قیاس لگائی گئی کہ ایک گلوبل او ٹی ٹی کمپنی نے 83 فلم کے حقوق خریدنے کے لیے میکرس کو بھاری رقم آفر بھی کی ہے۔ ان رپورٹس کی مانیں تو فلم کو او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز کرنے کے لیے 143 کروڑ روپے پیشکش کی گئی ہے۔ لیکن اب ریلائنس انٹرٹینمنٹ نے چل رہی سبھی خبروں کی تردید کردی ہے۔

بالی ووڈ ہنگامہ کی ایک رپورٹ کی مانیں تو ریلائنس انٹرٹینمنٹ گروپ کے سی ای او شیباشیش سرکار نے کہا ہے 83 فلم کو لیکر جس طرح کی خبریں چل رہی ہے وہ سبھی غلط ہے۔ ہم حالات معمول پر آنے کا انتظار کریں گے۔ ہمارے پاس چھ مہینے کا وقت ہے اسکے بعد ہم فلم کو لیکر مناسب فیصلہ لیں گے۔

شیباشیش سرکار نے بات کرتے ہوئے آگے کہا، ہم نے اس فلم کو بڑے پردے پر تجربے کے لیے بنایا ہے۔ اس وجہ سے ہم فلم کو جلد بازی میں ریلیز نہیں کریں گے۔ ہم چل رہے حالات کے بارے میں سوچیں گے۔ حالات کب معمول پر ہونگے اس پر نظر رکھیں گے۔ اسکے بعد ہی فیصلہ کریں گے کہ ہم آگے کیا کرنا ہے۔

رنویر سنگھ اسٹارر فلم 83 کی بات کریں تو فلم کو ہدایتکار کبیر خان نے کیا ہے۔ رنویر کے ساتھ فلم میں دیپکا پاڈوکون بھی چھوٹے لیکن اہم کردار میں ہے۔

Tags:

You Might also Like