Type to search

بزنس

ریلائنس اور جیو بھارت کے ٹاپ 5 برانڈز میں شامل

ریلائنس اور جیو

• سب سے بیش  قمت  ٹاپ پانچ ہندوستانی برانڈز۔ ٹی سی  ایس، ریلائنس، انفوسس، ایچ ڈی ایف سی اور جیو
•کمپنیوں کی مشترکہ قیمت 100 بلین ڈالر  کے پار
  • جیو پہلی بار فہرست میں شامل، جیو پانچویں اور ایئر ٹیل  چھٹے نمبر پر


نئی دہلی، 1 جون 2023 (پریس نوٹ) ریلائنس اور جیو نے ملک کے سب سے قیمتی برانڈز کی فہرست میں سب سے اوپر پانچ میں جگہ بنالی ہے۔ دنیا کی معروف برانڈ کنسلٹنسی کمپنی انٹربرانڈ نے ہندوستان کے سب سے زیادہ قیمتی 50 برانڈز کی فہرست جاری کی ہے۔  1,09,576 کروڑ روپے کی برانڈ ویلیویشن والی ٹی سی ایس  لسٹ میں چوٹی پر ہے۔

انٹربرانڈ کی فہرست میں ریلائنس کو دوسرا اور جیو کو پانچواں مقام ملا ہے۔ ریلائنس کی برانڈ ویلیو کا تخمینہ 65,320 کروڑ روپے لگایا گیا ہے۔ جبکہ جیو 49,027 کروڑ کی برانڈ ویلیویشن کے ساتھ پانچویں نمبر پر ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ جیو نے پہلی بار اس فہرست میں جگہ بنائی ہے، جبکہ ٹیلی کام کمپنی  ایئر ٹیل  چھٹے نمبر پر جیو سے پیچھے ہے۔

 

 

 

آئی ٹی کمپنی انفوسس 53,323 کروڑ روپے کی برانڈ ویلیو کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے اور ملک کا سب سے بڑا نجی بینک ایچ ڈی ایف سی 50,291 کروڑ روپے کی برانڈ ویلیو کے ساتھ چوتھے نمبر پر ہے۔

 

 

 

انٹربرانڈ کے ڈیٹا سے پتہ چلتا ہے کہ فہرست میں شامل 50 کمپنیوں کی مشترکہ برانڈ ویلیو ایشن پہلی بار 100 بلین ڈالر سے تجاوز کر گئی ہے۔ سرفہرست 3 برانڈز یعنی ٹی سی ایس، ریلائنس  اور انفورسسکی برانڈ ویلیو اس فہرست میں سرفہرست 10 کمپنیوں کی کل برانڈ ویلیو کا 46 فیصد ہے۔ ساتھ ہی، ٹاپ ٹین کمپنیوں کے برانڈز کی کل برانڈ ویلیو فہرست میں شامل باقی 40 برانڈز کی مشترکہ قیمت سے زیادہ ہے۔

 

 

 

ایل آئی سی، مہندرا، ایس بی آئی اور آئی سی آئی سی آئی بھی سرفہرست 10 سب سے قیمتی ہندوستانی برانڈز میں شامل ہیں۔ ان کے علاوہ ٹاٹا، اڈانی، ماروتی سوزوکی، آئی ٹی سی، بجاج آٹو، امول، ڈابر، پتنجلی اور برطانیہ  جیسے برانڈز بھی پہلی 50 فہرست میں شامل ہیں۔

Tags:

You Might also Like