Type to search

ٹی وی اور فلم

محنت اور جدوجہد سے بھوجپوری سنیما کے میگااسٹار بنے روی کشن

روی کشن

فلمی ڈسک،17جولائی (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) ہندی اور بھوجپوری سنیما کے تجربہ کار ایکٹر روی کشن نے اپنے کیریئر میں بہت لمبا سفر طے کیا ہے۔

کم ہی لوگ یہ بات جانتے ہیں کہ روی کشن کو بھوجپوری سپر اسٹار کا تمغہ بالی ووڈ کے سپر اسٹار امیتابھ بچن نے دیا تھا۔ جون پور کے بسوئی گاؤں میں پیدا ہوئے روی کشن 17 جولائی کو اپنا 51ویں یوم پیدائش منارہے ہیں۔

 

 روی کشن جنہوں نے فلم انڈسٹری میں محنت اور جدوجہد سے اپنی خاص شناخت بنائی ہے، اتر پردیش کے جون پور ضلع کے كیراكت تحصیل کے چھوٹے سے گاؤں ورائي وسي میں پنڈت شیام نارائن شکلا اور مسز جڑاوتي دیوی کے گھر میں 17 جولائی 1969 کو پیدا ہوئے روندر ناتھ شکلا عرف روی کشن کو بچپن کے دنوں سے اداکاری کا شوق تھا۔

 

روی کشن نے اپنے کیریئر کی شروعات سال 1992 میں فلم پیتامبر سے کی تھی۔ بہت سے لوگ ایسا مانتے ہیں کہ روی بھوجپوری سینما سے ہندی سینما میں آئے تھے لیکن ہوا اسکے برعکس تھا۔ کشن نے اپنی شروعاتی کئی فلمیں ہندی سینما سے کی تھی۔ سال 1992 سے 2002 تک انہوں نے ہندی فلمیں کی جسکے بعد وہ سیاں ہمار میں پہلی بار بھوجپوری سینما میں نظر آئے۔

 

انہیں اداکاری کا شوق کب ہوا انہیں خود یاد نہیں ہے لیکن ریڈیو میں گانے کی آواز ان کے پاؤں کو تھركنے پر مجبور کر دیتی تھی۔

کہیں بھی شادی ہو اگر بینڈ کی آواز ان کے کانوں میں گئی تو وہ خود کو کنٹرول نہیں کر پاتے تھے. یہی وجہ ہے جب نوراتری کی شروعات ہوئی تو انہوں نے پہلی بار اداکاری کی جانب قدم رکھا۔

 

روی نے اپنی لائف میں کافی جدوجہد کی، انہوں نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ انہوں نے شروعاتی کئی فلمیں تو مفت میں کرلی تھی۔ انہوں نے بتایا کہ آخری وقت پر ریجیکٹ ہوجانے سے دفتر کے باہر گھنٹوں کھڑے رہنے تک سب کچھ برداشت کیا۔ انہوں بتایا کہ شروعاتی دنوں میں 12سے 14فلمیں بغیر فیس کے ہی کرلی۔

 

روی کشن نے رام لیلا میں ماں سیتا کے کردار سے اپنے اداکاری کی شروعات کی. ان کے والد پنڈت شیام نارائن شکلا کو یہ قطعی پسند نہیں تھا کہ ان کے بیٹے کو لوگ نچنيا گوويا کہیں، اسی لیے انہیں مار بھی کھانی پڑی لیکن ان کے خوابوں پر اس کا کوئی اثر نہیں پڑا.

ماں نے روندر کے خوابوں کو پورا کرنے کا فیصلہ کیا اور کچھ پیسے دیے اور اس طرح کے خواب کا احساس کرنے کے لئے وہ سپنوں کی شہر ممبئی پہنچ گئے۔

 

روی کشن نے ایک انٹرویو میں بتایا کہ اپنے کیریئر میں کافی محنت کی ہے۔ جہاں تک انہیں بھوجپوری سپر اسٹار کہے جانے کی بات ہے تو پہلی بار انہیں فلم گنگا کے ساؤنڈ ریلیز کے وقت امیتابھ بچن نے بھوجپوری سپر اسٹار کہے کر پکارا تھا۔

Tags: