Type to search

ٹی وی اور فلم

رات اکیلی ہے : ناظرین کو مایوس کر گئی نواز الدین صدیقی کی فلم

رات اکیلی ہے

فلمی ڈسک،11 اگسٹ (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) دارلحکومت کے مختلف مقامات پر شوٹ ہونے والی نواز الدین صدیقی اور رادھیکا آپٹے اسٹارر فلم رات اکیلی ہے حال ہی میں او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہوئی ہے۔ فلم میں ان کے ساتھ سریدھر دبے مرکزی کردار میں نظر آرہے ہیں۔ سریدھر اس سے قبل متعدد فلموں میں کام کرچکے ہیں۔ نواز نے خود بھی ٹویٹ کرکے ان کے کام کی تعریف کی ہے۔

ہدایتکار ہنی ترہن کی کرائم ڈرامہ فلم رات اکیلی ہے خاص کر ریلیز ہوگئی ہے۔ یہ فلم نیٹ فلکس پر ریلیز ہوئی ہے۔

فلم کی پروڈکشن کمپنی آر ایس وی پی موویز، میوزک ڈائریکٹر: سنیہا خانوالکر ، پروڈیوسر: ابھیشیک چوبے ، رونی سکرو والا نے کی ہے۔

سیکرڈ گیمز، گینگس آف واسے پور سے اپنی الگ پہچان بنا چکے نواز الدین صدیقی اسٹارر اس سسپنس ڈرامہ تھریلر فلم کو لیکر کافی بحث تھی، کیونکہ یہ فلم ناظرین کی امیدوں پر کھری اتری ہے۔

فلم کی کہانی جیٹل یادو (نواز الدین صدیقی) کی ہے جو ایک مرڈر مسٹری سلجھانے میں لگے ہیں۔ یہ قتل ہوا ہے ایک مڈل ایج شخص کا جسکا اپنی دوسری شادی کی رات کو ہی قتل ہوجاتا ہے۔ یادو کو پتہ لگتا ہے کہ جس لڑکی سے اس آدمی کی شادی ہونے والی تھی اسے وہ کبھی پیار کرتا تھا۔ یہ کردار رادھیکا آپٹے نے نبھایا ہے۔

اس فلم کی سب سے بڑی کمی ہے اس فلم کی لمبائی، اگر اس فلم کو اور 30 منٹ کم کردیا جاتا تو یہ ذیادہ بہتر لگتی۔ اسے اس بات پر حیرانی ہے کہ آخر کارشریکر پرساد نے اسے اور چھوٹا کیوں نہیں کیا کیونکہ کئی سین ایسے ہیں جو صرف ماحول بنانے کے لیے لمبے دیکھائے گئے ہیں۔ تو وہی، رادھیکا آپٹے اور نواز الدین صدیقی کے درمیان کیمسٹری بھی اتنی زبردست نہیں ہے اور اسکی کمی دیکھتی ہے۔

فلم میں اگر نواز الدین صدیقی ہے تو یہ اس بات کی گیارنٹی ہے کہ آپ کو زبردست ایکٹینگ دیکھنے کو ملے گی۔ تگمنشو دھولیا اور شویتا ترپاٹھی نے بھی شاندار کام کیا ہے۔ نواز الدین صدیقی کے ساتھ سمیتا سنگھ اور ایلا ارون کی جوڑی ہے۔ پنکج شرما نے زبردست سینماٹوگرافی کی ہے۔ تو وہی، کیمرا ورک بھی اچھا ہے۔ اسکے علاوہ فلم کے ڈائیلاگ بھی کہانی کو سپورٹ کرتے ہیں۔

Tags:

You Might also Like