Type to search

فیشن

بیوٹیکون میں وائٹ بلیزر کے اندر ٹرانسپرنٹ ٹاپ میں پہنچی پرینکا چوپڑا

لاس اینجلس،فیشن ڈسک،13اگسٹ (اردپوسٹ) لانس اینجلس کے سالانہ ایونٹ بیوٹیکون میں پرینکا چوپڑا بھی پہنچی، یہ بیوٹی لورس کے لیے منعقد پروگرام تھا۔ جہاں الگ۔ الگ بیگ گراؤنڈ سے جوڑی حسینائیں پہنچی تھی۔
یہاں پبلک، بلاگرز، مشہور شخصیات سپورٹ کرنے پہنچی تھی۔ جن میں سے ایک پرینکا بھی تھی۔ پرینکا اس ایونٹ میں کافی پرکشش دیکھ رہی تھی۔ پرینکا نے اپنے انسٹا اسٹوری پر اس ایونٹ میں اپنی انٹری کی اطلاع دی۔

پرینکا چوپڑا نے امریکہ میں منعقد ہوئے ایک ایونٹ میں بے حد بولڈ انداز میں انٹری لی۔ یہاں انہیں دیکھتے ہی دیکھنے والے دیکھتے رہے گئے۔

پرینکا چوپڑا کتنی بولڈ اور اسٹائلش ہے یہ تو اب پوری دنیا جانتی ہے۔ پرینکا کے فیشن سینس کے تو اب غیرملکی دیوانے ہوگئے ہیں۔
ایونٹ میں انٹری لیتے ہی پرینکا نے دیس گرل انداز میں سبھی کو نمستے کہہ کر دل جیت لیا۔ اداکارہ نے یہاں اپنے اسٹائل سے کلین بولڈ کرڈالا سب کو۔

اس دوران پرینکا چوپڑا اپنے حسن کے جلوے بکھیرنے کے ساتھ ساتھ پیاری مسکان دینا نہیں بھولی۔ بالی ووڈ اداکارہ گلوبل اسٹارہوچکی ہے۔ نک جونس سے شادی کے بعد ہندوستان کے علاوہ امریکہ میں بھی انکی نام ہے۔ اس ایونٹ میں حصہ لینے آئی پرینکا کی قریب۔قریب ہر ایک فوٹو بے حد خاص ہے۔

یہاں ایک پاکستانی خاتون نے جب پرینکا سے انکے ملک سے محبت پر سول کرتے ہوئے ڈھونگی بتایا تو اسے بھی دیسی گرل نے زبردست جواب دیتے ہوئے باقی سبھی کا دل جیت لیا۔ پرینکا نے کہا، میرے بہت سارے پاکستانی دوست ہے۔ میں ایک ہندوستانی ہوں، لڑائی ایک ایسی چیز ہے جسے میں کبھی پسند نہیں کرونگی۔ لیکن میں ایک سچی دیش بھگت ہوں۔ مجھے معاف کریں اگر میں نے کسی کو بھی اپنے خیالات سے چوٹ پہنچائی ہوں لیکن ایک مڈل گراؤنڈ ہوتا ہے اور ہم سبھی کو اس پر چلنا ہوتا ہے۔ جیسے شاید آپ بھی کرتی ہے۔ جیسے آپ میرے پاس آئی۔ شیئر مت کریے اور ہم یہاں سبھی کوپیار دینے آئے ہیں۔

Tags: