Type to search

بزنس

پالیسی بازار نے کلیم سیٹلمنٹ کو مزید آسان بنا دیا

موٹر وہیکل انشورنس

نئی دلی۔ 2 مئی (پریس نوٹ) پالیسی بازار اپنے صارفین کو 30 منٹ میں کلیم سیٹلمنٹ کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ “انشورنس کا سپر ہیرو” بروقت مسائل کے حل کے لیے ایک ایسا ہی اقدام ہے، جس کے اندر صارفین کے تمام مسائل فوری طور پر حل کیے جاتے ہیں، جس کے تحت انشورنس کلیم کو کم سے کم وقت میں منظور کیا جاتا ہے۔ پالیسی بازار صارفین کو ان کے بیمہ کے سفر کے دوران ہر طرح سے مدد کرنے کے لیے وقف ہے، صارف کے لیے بہترین پالیسی تلاش کرنے سے لے کر دعوے کے دوران ہر ممکن مدد فراہم کرنے تک کمپنی کی یہ پہل ہر ممکن مدد کرتی ہے۔

پالیسی بازار کے ایک صارف نے بتایا کہ ’’ کووڈ۔ 19 کے دوران، جب ہسپتال کے بل اچانک بڑھنے لگے، تومیں نے اپنی تمام پریشانیاں پالیسی بازار پر چھوڑ دیں۔ مجھے بیمہ کنندہ یا کسی اور کا پیچھا کرنے کی ضرورت نہیں تھی، میرا عمل ہموار اور پریشانی سے پاک تھا۔ ایک اور صارف نے بتایا کہ ان کی والدہ کے ہسپتال میں داخل ہونے کے وقت، پالیسی بازار کی ٹیم نے فوری طور پر ان کی مدد کی۔

پالیسی بازار نے اپنے صارفین کی سہولت کے لیے کئی شہروں میں آف لائن اسٹورز بھی کھولے ہیں۔ تاکہ صارفین کو کلیم سیٹلمنٹ میں کسی قسم کی تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے، تاکہ تمام گاہک زیادہ قابل اعتماد اور سہل محسوس کر سکیں۔ پالیسی بازار اپنے صارفین کی اس وقت تک مدد کرتا ہے جب تک وہ مکمل طور پر مطمئن نہ ہو جائیں۔

Tags:

You Might also Like