Type to search

اسپورٹس

دی بوڈلس میں لگا ٹینس  کے ستاروں کا میلہ

دی بوڈلس ٹینس

• نیتا امبانی نے پہلا ریلائنس فاؤنڈیشن ای ایس اے کپ پیش کیا
• دنیا کے ٹاپ 20 مینس ٹینس کھلاڑیوں میں سے سات دی بوڈلز ٹینس میں کھیل رہے ہیں
•  بھارت سے باہر ریلائنس  فاونڈیشن کے ذریعہ  سپونسرڈ  ’’ ایجوکیشن اینڈ سپورٹس فار آل‘‘  کا یہ پہلا ایوارڈ ہے
•کووڈ وبائی مرض کے بعد  دی بوڈلز نے  اس سال واپسی کی ہے


اسٹوک پارک/ممبئی، 28 جون 2023 (پریس نوٹ) ریلائنس فاؤنڈیشن کی بانی اور چیئرپرسن نیتا امبانی نے اسٹوک پارک، بکنگھم شائر میں دی بوڈلز ٹینس ایونٹ میں ڈیاگو شوارٹزمین کو ریلائنس فاؤنڈیشن ای ایس اے  کپ پیش کیا۔ بوڈلز ٹینس ایونٹ ومبلڈن چیمپئن شپ سے قبل ایک زبردست پریکٹس ٹینس ایونٹ تصور کیا جاتا ہے۔

 

اسٹوک پارک میں کھیلا جانے والا ٹینس ایونٹ اپنی 19ویں سالگرہ منا رہا ہے۔ یہ 27 جون سے 1 جولائی 2023 کے درمیان کھیلا جائے گا۔ ریلائنس فاؤنڈیشن  ای ایس اے  کپ کے انعامات 5 دن تک چلنے والے ٹینس ایونٹ کے ہر روز دیئے جائیں گے۔

 

 

ٹینس ایونٹ کے پہلے دن، ریلائنس فاؤنڈیشن کی نیتا امبانی نے فاتح ڈیاگو شوارٹزمین کو پہلا ریلائنس فاؤنڈیشن ای ایس اے کپ پیش کیا۔ انہوں نے بکنگھم شائر، یو کے میں واقع ایکشن 4 یوتھ کو فنڈز بھی عطیہ کیے۔  ایکشن 4 یوتھ  آج کےکے فاتح ڈیاگو شوارٹزمین کے دل کے قریب ہے۔

بوڈلز 2023 ٹینس سپر اسٹارز کا جشن ہے۔ اس سال دی بوڈلز ٹینس میں دنیا کے ٹاپ 20 مرد ٹینس کھلاڑیوں میں سے سات کھیل رہے ہیں، جن میں ٹینس اسٹار سٹیفانوس سیٹسیپاس (عالمی نمبر 5)، ہولگر روون (عالمی نمبر 6) اور آندرے روبلیو (دنیا کا نمبر 7) شامل ہیں۔ ٹینس وبائی امراض کے بعد بوڈلز کی بنیاد پر واپس آگیا ہے۔

 

طویل وقفے کے بعد کھیلے جانے والے ایونٹ کے حوالے سے ٹینس کے شائقین میں کافی جوش و خروش پایا جاتا ہے۔

 

 

 

بھارت کی اسپورٹس لیڈر نیتا امبانی مختلف کھیلوں سے براہ راست وابستہ ہیں۔ وہ پہلی ہندوستانی خاتون ہیں جنہیں بین الاقوامی اولمپک کمیٹی کی رکن کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔

 

جس نے ہندوستان میں کھیلوں کے بنیادی ڈھانچے کی ترقی میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس نے مختلف ایتھلیٹکس تنظیموں اور اولمپک کھیلوں میں مختلف ایتھلیٹس کی مدد کرکے ہندوستان میں اولمپک تحریک کو آگے بڑھانے میں بھی اہم کردار ادا کیا ہے۔

Tags:

You Might also Like