Type to search

ٹی وی اور فلم

نیتھرا راگھورمن ، خطروں کے کھلاڑی کی پہلی ونر

نیتھرا راگھورمن

فلمی ڈسک،23 اگسٹ (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) خطروں کے کھلاڑی 10 کی ونر ٹی وی اداکارہ کرشمہ تنا بنی، لیکن کیا آپ جانتے ہیں اس شو کے پہلے سیریزن کے ونر کون تھے۔  خطروں کے کھلاڑی شو کی شروعات سال 2008 میں ہوئی تھی۔ نیتھرا راگھورمن اور اسے اکشے کمار نے ہوسٹ کیا تھا۔ خطروں کے کھلاڑی کی فرسٹ ونر نیتھرا راگھورمن بنی تھی۔ نیتھرا راگھورمن کی پیدائش 29 نومبر 1976 کو گجرات کے ودودرا شہر میں ہوئی۔ نیتھرا راگھورمن کے ساتھ ساتھ مشہور ماڈل بھی ہے۔ انکو تامل، گجراتی اور ہندی سینما میں اپنے کام کے لیے جانا جاتا ہے۔

اداکارہ اور ماڈل نیتھرا راگھورمن کو خاص طور پر بھوپال ایکسپریس ، تم ۔۔۔ہو نا، اور انتقام: دی پرفیکٹ گیم میں یادگار رول کے لیے جانا جاتا ہے۔ نیتھرا راگھورمن نے سال 1997 میں فیمینا میگزین کے لک آف دی ایئر مقابلہ جیتنے کے بعد ایک ماڈل کے طور پر اپنے کیریئر کی شروعات کی تھی۔

سال 2010 میں انہوں نے ٹیلی ویژن سیریز فلائٹ آف دی ہاک ہوسٹ کیا۔ سال 2008 میں نیتھرا تب بحث میں آئی جب انہوں نے فیئر فیکٹر: خطروں کے کھلاڑی کا پہلا سیزن جیتا۔

نیتھرا کو خطروں کے کھلاڑی کا ونر بننے پر 50 لاکھ روپے کی ایوارڈ رقم ملی تھی۔ اسے خرچ کرنے کے منصوبے پر نیتھرا نے بتایا تھا اس وقت انکو مالی مدد کی بہت ضرورت تھی۔

نیتھرا، مجھے بے حد نجی وجہوں سے پیسوں کی سخت ضرورت تھی۔ میں اس وجہ کے بارے میں بات نہیں کرنا چاہونگی، لیکن میں آپ کو بتانا چاہونگی کہ میں ہر وقت سوچ رہی تھی کہ مجھے وہ سارا پیسہ کہاں سے ملے گا۔ ابھی میں، مجھے بینک سے لون لینا پڑ سکتا ہے۔ لیکن اس ایوارڈ رقم سے بہت مدد ملی ہے۔

نیتھرا نے سال 2011 میں بزنسمین کونال گوہا سے شادی کی۔ جو مشہور کرکٹر سبرت گوہا کے بیٹے ہیں۔ انکی ایک بیٹی ہے۔ سال 2001 میں اداکارہ نیتھرا ارشد وارثی کے ساتھ میوزک ویڈیو ناچ میری جاں ناچ ناچ، میں دیکھائی دی تھی۔

نیتھرا نے سال 1999 میں تھکشک ، اور بھوپال ایکسپریس میں کام کیا، 2001 میں منجو، 2004 میں انتقام اور چوٹ، 2005 میں تم ۔۔ ہونہ، 2006 میں حسن، اور سال 2016 میں بھاگیا نا جانے کوئی بودھیا جیسی فلموں میں کام کیا۔