Type to search

تعلیم اور ملازمت

ایم ایس ڈگری کالج کی طالبہ ثناء شرین کو آئی سی ایم آر این آئی این کےاین-سیٹ 2023 میں آل انڈیا تھرڈ رینک حاصل

ثناء شرین، ایم ایس ڈگری

 ثناء شرین نے کیاتحقیق میں کمال حاصل کرنے کا عزم


حیدرآباد۔22 اگسٹ۔ (پریس ریلیز) ثناء شرین، ایم ایس ڈگری کالج کی طالبہ نے باوقار نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف نیوٹریشن کامن انٹرینس ٹیسٹ (این-سیٹ) 2023 میں آل انڈیا  تھرڈ رینک حاصل کرکے ایک قابل ذکر کارنامہ انجام دیا ہے۔  اس  کے ذریعہ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف نیوٹریشن (این آئی این)، حیدرآباد کے  پیش کردہ اپلائیڈ نیوٹریشن یا اسپورٹس نیوٹریشن میں دو سالہ  پوسٹ گریجویشن کورس میں دآخلہ حاصل کیا جا سکتا ہے۔

این سیٹ ایک انتہائی مسابقتی امتحان ہے جو نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف نیوٹریشن این آئی این کے ذریعے منعقد کیا جاتا ہے، جو ہندوستان میں غذائیت کی تحقیق اور تعلیم کے اعلیٰ اداروں میں سے ایک ہے۔ امتحان نیوٹریشن سائنس اور اس کے استعمال کے مختلف پہلوؤں میں امیدواروں کے علم اور اہلیت کی جانچ کرتا ہے۔ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف نیوٹریشن  کےایم ایس سی  کورسز میں داخلے کے لیے ہر سال ہزاروں درخواست دہندگان میں سے صرف 40 امیدواروں کا انتخاب کیا جاتا ہے۔قومی سطح پر انٹرنس ٹسٹ کے بعد منتخب ان چالیس طلبہ میں ثناءشرین نے قابل تعریف تیسرارینک حاصل کیا۔

 

ثناء شرین اپنے پورے تعلیمی کیریئر میں ایک ہونہار طالبہ رہی ہیں۔ اس نے اپنا بی.ایس سی مکمل کیا۔ ایم ایس ڈگری کالج سے بی ایس سی نیوٹریشن  سائنس میں امتیاز کے ساتھ (9.7 سی جی پی اے) کامیابی حاصل کی۔   کالج میں تعلیم  کےدوران  مختلف ہم نصابی اور غیر نصابی سرگرمیوں جیسے سیمینارز، ورکشاپس، کوئزز، کھیلوں اور ثقافتی تقریبات میں بھی حصہ لیا ہے۔ وہ غذائیت اور صحت کے شعبے میں تحقیق اور اختراعات میں گہری دلچسپی رکھتی ہیں۔

ثناء شرین  کی شاندار کامیابی پر ان کے کالج ایم ایس ڈگری کالج ملک پیٹ میں ان  کے اعزاز میں ایک  تقریب منعقد کی گئی۔ اس موقع پرایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی کے سینئر ڈائریکٹر ڈاکٹر محمد معظم حسین نے  ثنا شرین   اور ان کے والدین کو مبارکباد پیش کی، اور ان کی مستقبل کی کوششوں کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔ انہوں نے ایم ایس ڈگری کالج کے فیکلٹی اور اسٹاف کی طالبات کو معیاری تعلیم فراہم کرنے کے لیے ان کی لگن اور عزم کی بھی تعریف کی۔

 

اس تقریب میں ڈاکٹر محمد معظم حسین نےثناء شرین  کوتہنیت پیش کی اور کہا کہ ایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی اور ایم ایس ڈگری کالج کو ثناء شرین کی کامیابی پر فخر ہے اور امید ہے کہ وہ اپنے منتخب کردہ مطالعہ کے میدان میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتی رہیں گی۔ وہ یہ بھی امید کرتے ہیں کہ اس کی کامیابی دوسرے طالب علموں کو جذبے اور استقامت کے ساتھ اپنے خوابوں کو پورا کرنے کی ترغیب دے گی۔

 

لڑکیوں کے لئے قائم ایم ایس ڈگری کالج  عثمانیہ یونیورسٹی سے  ملحقہ ایک معروف ادارہ ہے، جو سائنس، کامرس، آرٹس، مینجمنٹ، اور کمپیوٹر ایپلی کیشنز جیسے مختلف شعبوں میں انڈرگریجویٹ  کورسز پیش کرتا ہے۔ کالج کا مقصد اپنے طلباء کو جامع تعلیم فراہم کرنا اور انہیں عالمی معاشرے کے چیلنجوں اور مواقع کے لیے تیار کرنا ہے۔ کالج میں جدید ترین انفراسٹرکچر، اچھی طرح سے لیس لیبارٹریز، کشادہ کلاس روم، ڈیجیٹل لائبریری اور مختلف سہولیات، جو طالبات کومتحرک کیمپس لائف فراہم کرتا ہے۔

 

 

ایم ایس ایجوکیشن اکیڈیمی ایک سرکردہ تعلیمی گروپ ہے جو مختلف مسابقتی امتحانات جیسے کہ این ای ای ٹی، ایمسٹ آئی آئی ٹی- جے ای ای، سی اے,کالٹ , این-سیٹ وغیرہ کے خواہشمند طلباء کو کوچنگ اور رہنمائی فراہم کرتا ہے۔ اکیڈیمی کے پاس تجربہ کار اور قابل اساتذہ کی ایک ٹیم ہے جو طلباء  کو ان کے مقاصد کو حاصل کرنے میں ان کی مدد کرتے ہیں۔

Tags:

You Might also Like