Type to search

صحت

روزآنہ اروبیکس کرنے سے ملتے ہیں کئی فائدے

aerobic exercise

ہیلتھ ڈسک، (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) انسان فٹ رہنے کے لیے طرح طرح کے ورزش کرتا ہے۔ فٹ رہنے کے لیے ورزش کرنا کتنا ضروری ہے، اس سے آپ لمبے وقت تک فٹ تو رہتے ہی ہیں ساتھ ہی آپ کئی سنگین بیماریوں کے خطرے سے بھی خود کو دور رکھنے کا کام کرتے ہیں۔ ایسے ہی اروبیکس ہے، جسے لوگ کافی پسند کرتے ہیں اور اسے کرنے میں کافی لطف بھی آتا ہے۔  اروبیکس کے کئی فائدے ہیں۔ جو آپ کو صحت مند رکھنے میں کافی مدد  کرتے ہیں اور آپ کو تروتازہ کرنے کا کام کرتے ہیں۔ آئے جانتے ہیں ایسے ہی چند اروبیکس کے فائدے۔۔۔

 

کیوں کرنا چاہیئے ایروبکس

یہ نہ صرف آپ کو خوشی دیتی ہے بلکہ کئی ایسے فائدے ہیں جسے آپ لمبے وقت تک خود کو صحت مند رکھ سکتے ہیں اور دل سے متعلق سنگین بیماریوں سے دور رہ سکتے ہیں۔ اسکے لیے آپ کے سانس لینے کی طاقت اور صلاحیت پر اچھا اثر پڑتا ہے۔ استھما جیسی بیماریوں کے علامات کو یہ کچھ ہی دنوں میں دور کرسکتا ہے۔ اس لیے آپ کو باقاعدہ طور سے ایروبکس کرنے کی عادت ڈالنی چاہیئے۔ اسکے ساتھ ہی آپ کے بزرگ والدین کو بھی یہ صحت مند رکھ سکتا ہے۔ ساتھ ہی بنا کسی نقصان کے آپ کے صحت کو بہتر بناتا ہے۔

 

دل ہوتا ہے مضبوط

یہ تو آپ بھی جانتے ہیں کہ کسی بھی طرح کی ورزش سے آپ لمبے وقت تک فٹ رہ سکتے ہیں۔ لیکن کچھ ایسی خاص طرح کی ورزش ہوتی ہے جو آپ کو کافی فائدہ پہنچانے کا کام کرتی ہیں یا یوں کہے کہ یہ آپ کو ایک علاج دیتی ہے۔ ایسا ہی اروبیکس کے ساتھ ہے۔ باقاعدہ طور سے اروبیکس کرنے سے آپ کا دل مضبوط ہوجاتا ہے اور آپ کے جسم میں ذیادہ خوب پمپ کرتا ہے۔

 

ہر کسی کے لیے ہے محفوظ

یہ ایک ایسی ورزش ہے جو ہر عمر کے لوگوں کے لیے اچھا مانا جاتا ہے۔ کارڈیو وسکولر ورزش کی صلاح ذیادہ تر لوگوں کے گروپ کے لیے دی جاتی ہے۔ یہاں تک کہ جو لوگ بہت ذیادہ عمر کے ہیں یا جنکے صحت کی حالت کافی سنگین ہے۔ حالانکہ کئی معاملوں میں بنا ڈاکٹر کے صلاح کے آپ کو اسکی شروعات نہیں کرنا چاہیئے۔ اگر آپ کسی سنگین مرض سے متاثر ہیں تو آپ کو سب سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے اس بارے میں بات کرنی چاہیئے۔

بلڈ پریشر کم کرتا ہے

دل سے جڑی ورزش آپ کو ہائی بلڈ پریشر کے علامات کو منظم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔ کیونکہ ورک آوٹ کرنے سے آپ کا کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ آپ دعوی کے بنا ہی اپنا بلڈ پریشر کم کرسکتے ہیں۔ اسکے لیے آپ کو روزآنہ ایروبکس کی کلاس بھی لے سکتے ہیں۔

استھما یا دمہ کے علامات ہوتے ہیں کم

باقاعدہ طور سے اروبیک کرنے سے استھما سے متاثر لوگوں کے علامات کم ہوتے ہیں۔ استھما کے حملوں کی شدت دونوں کو کم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔ حالانکہ، اگر آپ کو استھما ہے، تو ایک نئی ورزش کا معمول شروع کرنے سے پہلے آپ کو اپنے ڈاکٹر سے بات کرنی چاہیئے۔


(نوٹ: صلاح سمیت یہ مضمون صرف عام معلومات فراہم کرتی ہے۔ یہ کسی بھی طرح سے طبی رائے کا متبادل نہیں ہے، مزید معلومات کے لئے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ اردو پوسٹ اس معلومات کے لیے ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔ )

Tags:

You Might also Like