Type to search

اسپورٹس

ہندوستان کو یو۔19 ورلڈکپ جتانے والا کھلاری عمر میں دھاندلی کی وجہ سے ایک سال کے لیے معطل

اسپورٹس ڈسک،2جنوری(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) پچھلے انڈر 19 ورلڈ کپ کے فائنل میں سنچری لگانے والے بائیں ہاتھ کے سلامی بلے باز منجوت کالرا کو انڈر 16 اور انڈر 19 کے دونوں میں عمر میں دھوکہ دہی کرنے کے لیے ڈی ڈی سی اے سبکدوش ہونے والے لوک پال نے رنجی ٹرافی کھیلنے سے ایک سال کے لیے معطل کردیا ہے۔ اسی طرح کے جرم میں حالانکہ دہلی کی سینئر ٹیم کے نائب کپتان نتیش کو کچھ وقت کے لیے چھوڑ دیا گیا ہے کیونکہ یہ ثابت کرنے کے دستاویزات کی مانگ کی گئی ہے کہ انہوں نے جونیئر سطح پر عمر میں دھوکہ دہی کی تھی۔

ایک دیگر انڈر 19 کھلاڑی شیوم ماوی کا معاملہ بی سی سی آئی کو سونپا گیا ہے کیونکہ وہ سینئر کرکٹ میں اترپردیش کی نمائندگی کرتے ہیں۔ سبکدوش ہونے والے لوک پال جسٹس (ریٹائرڈ) بدر احمد نے اپنے مدت کے آخری دن آرڈر منظور ہوا۔ انہوں نے کالرا کو عمر گروپ کرکٹ میں دو سال کے لیے کھیلنے سے پابندی عائد کردی ہے۔ لیکن اس سے بھی اہم یہ ہے کہ انہیں اس سیشن میں رنجی ٹرافی کھیلنے سےروک دیا گیا ہے۔

بی سی سی آئی ریکارڈ کے مطابق کالرا کی عمر 20 سال 351 دن ہے۔ وہ پچھلے ہفتہ دہلی انڈر 23 کی طرف سے بنگال کے خلاف کھیلے تھے جس میں انہوں نے 80 رن بنائے تھے۔ وہ رنجی ٹیم میں شیکھر دھون کی جگہ لینے کی قطار میں تھے لیکن اب وہ نہیں کھیل پائیں گے۔

Tags:

You Might also Like