Type to search

اسپورٹس

کرکٹر منیش پانڈے اور اداکارہ اشریتا شیٹی کی شادی

اسپورٹس ڈسک،2 ڈسمبر(اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) ٹیم انڈیا کے بلےباز اور کرناٹک کپتان منیش پانڈے نے پیر کو ساؤتھ انڈین اداکارہ اشریتا شیٹی کے ساتھ شادی کرلی ۔ دونوں کی شادی کے بعد کی پہلی فوٹو سن رائز حیدرآباد نےانسٹاگرام پر شیئر کی۔ انڈین پریمیئر لیگ میں منیش پانڈے سن رائزس حیدرآباد فرنچائزی ٹیم کے لیے ہی کھیلتے ہیں۔ منیش کی کپتانی میں کرناٹک نے اتوار کو ہی سید مشتاق علی ٹرافی کے فائنل میچ میں تامل ناڈو کو ہرایا تھا۔ مینش نے اس میچ میں 60 رنوں کی انگیز کھیلی۔

سن رائزرس حیدرآباد جو فوٹو شیئر کی ہے، اس میں منیش نے شیروانی پہن رکھی ہے۔ جبکہ اشریتا نے سلک کی ساڑی پہن رکھی ہے۔ اس فوٹو میں منیش اشریتا کو پھولوں کا ہار پہناتے نظر آرہے ہیں۔ مڈ ڈے کی خبر کے مطابق شادی کا جشن دو دونوں تک چلے گا اور شادی میں دونوں خاندان کے کچھ قریبی لوگ ہی شامل ہونگے۔ جبکہ منیش پانے کا ہوم ٹاؤن بنگلور ہے۔ منیش نے ہندوستان کے لیے 23 ونڈے انٹرنیشنل اور 32 ٹی 20 انٹرنیشنل میچ کھیلے ہیں۔

کون ہے اشریتا شیٹی

26 سالہ اشریتا شیٹی تامل فلم انڈسٹری میں کام کرتی ہے۔ 2012 میں انہوں نے تلکیڈابولی فلم کے ساتھ اپنا کیریئر شروع کیا تھا۔ 2010 میں اشریا نے ایک بیوٹی کنٹیسٹ میں حصہ لیا تھا، جو ممبئی میں ہوا تھا۔ اشریتا نے یہ مقابلہ جیت لیا تھا، اسکے علاوہ وہ تامل فلم ادھیم این ایچ 4، اور دیگر فلموں میں کام کیا تھا۔

Tags:

You Might also Like