Type to search

ٹی وی اور فلم

فلم بے دھڑک سے شنایا کپور کا ڈیبیو، کرن جوہر نے لانچ کیے نئے چہرے

فلم بے دھڑک کا پوسٹر

فلمی ڈسک، 4 مارچ (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) فلمساز کرن جوہر نے جمعرات کے روز تین نئے ستاروں کو لانچ کیا ہے۔ اس فہرست میں پہلا نام لکشیہ لالوانی ہے۔ وہیں سنجے اور مہیپ کپور کی بیٹی شنایا کپور اور گرفتح پیرزادہ بھی اس فلم کے ذریعے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے جا رہے ہیں۔

 

بتادیں کہ تینوں ششانک کھیتان کی ہدایت کاری میں آنے والی فلم بے دھڑک میں اداکاری کریں گے۔ اس خبر کو شیئر کرتے ہوئے کرن نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر فلم کا ایک پوسٹر شیئر کیا ہے۔

کرن جوہر لکھتے ہیں، لگتا ہے کہ آپ کے دل کو اتنی ہی آسانی سے پگھلا دے گا جتنی آسانی سے انکی مسکان۔ پیش ہے کرن کا کردار نبھانے والے لکشیہ لالوانی۔ یہ فلم جذباتوں کے ماہر ششانک کی طرف سے ہدایت کاری ہوگی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Karan Johar (@karanjohar)

 

جبکہ شنایا کپور کے لیے، کرن لکھتے ہیں، پیش ہے بے دھڑک میں نمرت کا کردار نبھانے والی خوبصورت شنایا کپور۔ میں یہ دیکھنے کے لیے کافی پرجوش ہوں کہ شنایا کپور اسکرین پر اپنا جادو کیسے بکھرتی ہے۔

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Karan Johar (@karanjohar)

 

وہیں گرفتح پیرزادہ کا تعارف کراتے ہوئے کرن لکھتے ہیں، انکا دلکش انداز آپ کو کچھ ہی وقت میں مدہوش کردے گا۔ بے دھڑک میں انگد کے کردار کو زندہ کریں گے، گرفتح پیرزادہ۔

واضح رہے کہ گرفتح پیرزادہ اس سے پہلے نیٹ فلکس کی فلم ‘گِلٹی’ میں کام کرچکے ہیں۔

فلم بے دھڑک کے ساتھ کرن جوہر نے تین نئے چہروں کو متعارف کرایا ہے۔ لکشیہ لالوانی ایک ٹیلی ویژن اداکار ہے جنہوں نے فلموں کی دنیا میں قدم رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔

دوسری طرف، شنایا کپور بالی ووڈ ایکٹر سنجے کپور اور مہیپ کپور کی بیٹی ہے۔

واضح رہے کہ شنایا کپور فلموں میں آنے سے پہلے بھی مداحوں میں کافی مقبول ہیں۔

اس سے پہلے سال 2012 میں کرن جوہر نے اسٹوڈنٹ آف دی ایئر کے ساتھ تین نئے چہروں کو متعارف کیا تھا۔ جہاں سدھارتھ ملہوترا ایک فلمی خاندان سے تعلق نہیں رکھتے تھے، وہیں عالیہ بھٹ اور ورون دھون دونوں ہی اسٹار کڈس تھے۔

عالیہ بھٹ ، مہیش بھٹ اور سونی رازدان کی بیٹی ہے جبکہ ورودن دھون ڈیوڈ دھون کے بیٹے ہیں۔

کرن جوہر کے دھرما پروڈکشن کے بینر تلے بننے والی اس فلم کی ہدایاتکاری ششانک کھیتان کر رہے ہیں۔ فلم کو مشترکہ طور پر ہیرو یش جوہر، کرن جوہر، اپوروا مہتا اور ششانک کھیتان نے پروڈیوس کیا ہے۔

بتادیں کہ شنایا کپور کی کزن سسٹر جھانوی کپور نے بھی دھرما پروڈکشن کی فلم سے شروعات کی تھی، جسکی ہدایت ششانک نے کی تھی- انکی فلم کا نام دھڑک تھا- وہیں شنایا کپور نے نیٹ فلکس کی ہٹ فلم دی فیبولس لائوس آف بالی ووڈ  وائوس میں بھی کیمیو کیا ہے-

Tags:

You Might also Like