Type to search

ٹی وی اور فلم

کاجول نے اتوار کو خوش رہنے کے لیے ٹپس بتا ئیں

کاجول بلیک ڈریس

فلمی ڈسک، 19 اپریل (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) اجے دیوگن کی بیوی اور بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ کاجول نے اتوار کو اپنے مداحوں کو خوش رہنے کے لیے کچھ خاص ٹپس بتائی ہیں کاجول نے اپنے انسٹاگرام سے ایک سیلفی شیئر کی ہے جس میں وہ کرسی پر بیٹھی نظر آ رہی ہیں ان کے ماتھے پر دھوپ کا چشمہ چپکا ہوا ہے اور پس منظر میں کئی عمارتیں دیکھی جا سکتی ہیں۔

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kajol Devgan (@kajol)

کاجول نے تصویر کے کیپشن کے طور پر لکھا ہے ’’14 ملین لوگوں کو اتوار مبارک ہو اچھی طرح سے رہو خوش رہو اور خوب کھاؤ! ہیش ٹیگ lovemysunday، ہیش ٹیگ ہوم اینڈ لیونگ، ہیش ٹیگ sundayvibes وغیرہ۔

تصویر میں اداکارہ بلیک کیژول آوٹ فٹ میں سر پر چشمہ لگائے نظر آرہی ہے۔ جیسے ہی تصویر اپ لوڈ کی گئی، اداکارہ کے مداحوں اور انڈسٹری کے دوستوں نے کمنٹس سیکشن میں قہقہوں شروع ہوگئے۔ ایک یوزر نے لکھا ’ہیپی سنڈے کوئین۔

 

 

ایک اور یوزر نے لکھا ۔ اتوار بھی اچھا اور خوشنما ہو۔ 1.4 کروڑ کے لیے مبارکباد.. آپ بہت کچھ پانے کی حقدار ہیں۔ آپ ایک عظیم اور غیر معمولی خاتون ہیں۔ اسے بنائے رکھیں۔

 

 

حال ہی میں کاجول نے اپنے مداحوں کو اپنی بیٹی نیاسا دیوگن کے ساتھ ایک فیشن شوٹ کے کچھ بی ٹی ایس لمحات سے روبرو کرایا۔ کاجول نے ممبئی میں نیتا مکیش امبانی کلچرل سینٹر کے افتتاحی تقریب کی شاندار تقریب سے شاندار لک شیئر کیا تھا۔

 

اس درمیان کاجول ایک آنے والی ویب سیریز دی گڈ وائف میں نظر آئیں گی۔ دی گڈ وائف اسی نام کے امریکی کورٹ روم ڈرامہ کا یک ہندوستانی ورژن ہے۔ جس میں جولیانا مارگولیز مرکزی کردار ادا کر رہی ہیں۔

شو کے سات سیزن ہیں۔ کاجول ایک گھریلو خاتون کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی جو اپنے شوہر کے اسکینڈل کے بعد واپس وکیل کے طور پر کام کرتی ہیں اور اسے جیل میں ڈال دیتی ہے۔ سوپن ورما کی ہدایت کاری میں یہ ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر نشر ہوگی۔

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kajol Devgan (@kajol)

 

 

بالی ووڈ کی مقبول اداکارہ کاجول کو حال ہی میں ہیلو ہال آف فیم ایوارڈ شو میں دیکھا گیا۔ اس دوران وہ گلیمرس انداز میں نظر آئیں۔

ایونٹ میں کاجول نے پیسٹل پنک کلر کی سلک ساڑی پہنی ہوئی تھی جس پر میرون رنگ کے فلورل پیٹرن دیکھ رہے تھے۔ اس ساڑی کو انہوں نے یونیک اسٹائل میں پہنا تھا۔ وہیں لائٹ نیچرل میک اپ اور سیدھے بالوں میں وہ بے حد خوبصورت لگ رہی تھی۔

Tags:

You Might also Like