Type to search

بزنس

بھارت میں ہونے والے آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ اسٹیڈیموں میں جیو کی ڈاؤن لوڈ سپیڈ ایئرٹیل سے دوگنی تیز ۔ اوپن سگنل

اوپن سگنل

• جیو کل ڈاؤن لوڈ ک سپیڈ میں ایئر ٹیل سے دوگنا اور ووڈا فون آئیڈیا سے 3.5 گنا تیز
• کرکٹ اسٹیڈیم میں جیو کی 5G ڈاؤن لوڈ کی سپیڈ ایئر ٹیل سے 25.5 فیصد زیادہ
• جیو 5G نیٹ ورک کی دستیابی میں اپنے حریف ایرٹیل سے 2.6 گنا آگے


نئی دہلی، 29 ستمبر، 2023 (پریس نوٹ) کرکٹ شائقین کے لیے خوشخبری ہے۔ ہندوستان کے کرکٹ اسٹیڈیموں میں جہاں آئی سی سی ورلڈ کپ 2023 ہونے جا رہا ہے، ریلائنس جیو کی ڈاؤن لوڈ کی رفتار ایئرٹیل سے دوگنی اور ووڈا فون آئیڈیا کے مقابلے 3.5 گنا تیز ہے۔ اوپن سگنل کی رپورٹ کے مطابق، جیو نے ہندوستانی کرکٹ اسٹیڈیم کے اندر اور باہر ناپی گئی ڈاؤن لوڈ کی سپیڈ نے بازی ماری۔ ریلائنس جیو کی ڈاؤن لوڈ کی اوسط رفتار 61.7 ایم بی پی ایس تھی۔ جہاں ایئر ٹیل30.5ایم بی پی ایس کے ساتھ دوسرے مقام پر پیچھے دیکھا گیا، وہیںووڈا فون آئیڈیا17.7 ایم بی پی ایس کے ساتھ تیسرے مقام پر رہا۔
اوپن سگنل رپورٹ میں، ریلائنس جیو بھی 5جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ کے معاملے میں پہلے نمبر پر ہے۔ جیو کی 5جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار ایئر ٹیل سے 25.5 فیصد زیادہ تھی۔ جیو کی اوسط 5جی ڈاؤن لوڈ کی رفتار 344.5 ایم بی پی ایس ریکارڈ کی گئی، جبکہ ایئر ٹیل 274.5ایم بی پی ایس کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہا۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ووڈافون آئیڈیا فی الحال 5 جی سروس فراہم نہیں کرتا ہے۔ آئی سی سی ورلڈ کپ 2023 کے میچز ملک کے 10 سٹیڈیمز میں ہوں گے۔ ان میں احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم سے لے کر کولکتہ کے ایڈن گارڈن جیسے تاریخی اسٹیڈیم جیسے نئے اسٹیڈیم شامل ہیں۔ اس کے علاوہ دہلی، ممبئی، پونے، حیدرآباد، چنئی، بنگلور، لکھنؤ اور دھرم شالہ کے کرکٹ اسٹیڈیم میں بھی میچز ہوں گے۔

کرکٹ سٹیڈیمز میں اپ لوڈ کی مجموعی رفتار کے لحاظ سے سخت مقابلہ تھا۔ ایئرٹیل کی اوسط اپ لوڈ کی رفتار 6.6 ایم بی پی ایس پر ماپا گیا جبکہ جیو کی 6.3 ایم بی پی ایس پر ماپا گیا۔ ووڈافون آئیڈیا 5.8ایم بی پی ایس کے ساتھ تیسرے نمبر پر آیا۔ اوسط 5جی اپ لوڈ کے لحاظ سےایئر ٹیل سب سے اوپر ہے، ایئر ٹیل کی رفتار 26.3ایم بی پی ایس تھی جبکہ ریلائنس جیو کی سپیڈ 21.6 ایم بی پی ایس تھی۔

اوپن سگنل نے آئی سی سی ورلڈ کپ اسٹیڈیم کے اندر اور باہر 5جی کنیکٹیویٹی کی دستیابی کا بھی جائزہ لیا۔ نیٹ ورک کی دستیابی کی پیمائش اس وقت سے کی جاتی ہے جب صارفین 5جی نیٹ ورک پر خرچ کرتے ہیں۔ رپورٹ کے مطابق ورلڈ کپ اسٹیڈیم میں 5جی کی دستیابی کے معاملے میں جیو سرفہرست رہا۔ جیو کے صارفین 53% سے زیادہ وقت 5جی نیٹ ورک سے جڑے رہے۔ جبکہ ایرٹیل کے صارفین 5جی نیٹ ورک سے صرف 20.7% وقت سے جڑ سکتے ہیں۔ اس کے مطابق جیو کے 5جی نیٹ ورک کی دستیابی ایئر ٹیل کے مقابلے میں 2.6 گنا زیادہ ریکارڈ کی گئی۔

Tags:

You Might also Like