Type to search

بزنس

جیو نے لانچ کئے نئے پوسٹ پیڈ فیملی پلان۔ جیو پلس

جیو پلس

 گراہکوں کو ایک مہینے کا ٹرائل ملے گا  فری


نئی دہلی، 14 مارچ 2023 (پریس نوٹ) ریلائنس جیو نے اپنا نیا فیملی پلان – جیو پلس  ایک ماہ کے مفت ٹرائل کے ساتھ شروع کیا ہے۔ جیو پلس پلان میں پہلے کنکشن کے لیے صارف کو 399 روپے ادا کرنے ہوں گے، پلان میں 3 اضافی کنکشن شامل کیے جا سکتے ہیں۔ ہر اضافی کنکشن کے لیے 99 روپے چکانے ہونگے۔

جیو پلس میں 4 کنکشن کے لیے 696 روپے (399+99+99+99 ) ماہانہ ادا کرنے ہوں گے۔ پلان کے ساتھ 75 جی بی ڈیٹا دستیاب ہوگا۔ 4 کنکشن والے فیملی پلان میں ایک سم کی اوسطاً 174 روپے ماہانہ لاگت آئے گی۔

 

 

 

 

اس کے علاوہ وہ صارفین جن کے ڈیٹا کا زیادہ استعمال ہے وہ ماہانہ 100 جی بی کا پلان لے سکتے ہیں۔ اس کے لیے پہلے کنکشن کے لیے 699 روپے اور ہر اضافی کنکشن کے لیے 99 روپے فی کنکشن ادا کرنے ہوں گے۔ مجموعی طور پر صرف 3 اضافی کنکشن لیے جا سکتے ہیں۔ کچھ انفرادی منصوبے بھی شروع کیے گئے ہیں۔ 299 روپے کا 30 جی بی پلان ہے اور لامحدود ڈیٹا پلان بھی ہے جس کے لیے صارف کو 599 روپے ادا کرنے ہوں گے۔

 

 

 

کمپنی نے نئے فیملی پلان – جیو پلس کے ساتھ تحائف کا سلسلہ شروع کر دیا ہے۔ جیو ٹرو5جی ویلکم آفر کے ساتھ لامحدود 5جی ڈیٹا دستیاب ہوگا، جسے پورا خاندان استعمال کر سکے گا۔ اس میں ڈیٹا کی کوئی روزانہ کی حد بھی نہیں ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ جتنا چاہیں ڈیٹا حاصل کریں گے۔ صارفین دستیاب نمبروں میں سے اپنی پسند کا نمبر بھی منتخب کر سکیں گے۔ سنگل بلنگ، ڈیٹا شیئرنگ اور تفریحی پریمیم مواد ایپس جیسے  نیٹ  فلکس،  امیزن،  جیو ٹی وی اور  جیو سنیما بھی دستیاب ہوں گے۔

 

 

جیو فائبر صارفین، کارپوریٹ ملازمین، دوسرے آپریٹرز کے موجودہ پوسٹ پیڈ صارفین کے ساتھ ساتھ ایکسس بینک، ایچ ڈی ایف سی بینک اور ایس بی آئی کے کریڈٹ کارڈ ہولڈرز کو کوئی سیکیورٹی ڈپازٹ ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

 

 

لانچ پر بات کرتے ہوئے، جیو کے چیئرمین آکاش امبانی نے کہا، جیو  پلس کو لانچ کرنے کا مقصد سمجھدار پوسٹ پیڈ صارفین کو نئے فوائد اور تجربات پیش کرنا ہے۔  جیو نے 331 شہروں میں  ٹرو5 جی  لانچ کرکے اپنے نیٹ ورک کو مزید مضبوط کیا ہے۔ بہت سے پوسٹ پیڈ صارفین کے لیے جو ایک نئے سروس پرووائیڈر پر سوئچ کرنے کا آسان طریقہ تلاش کر رہے ہیں، جیو پلس مفت ٹرائل ان کا مسئلہ حل کر دے گا۔

 

جیو کے ترجمان نے مزید  کہا ہے کہ اگر کوئی صارف ایک ماہ کے مفت ٹرائل کے بعد بھی سروس سے مطمئن نہیں ہے تو وہ اپنا کنکشن منسوخ کر سکتا ہے اور اس سے کوئی سوال نہیں پوچھا جائے گا۔

Tags:

You Might also Like