Type to search

بزنس

جیو۔ بی پی نے لانچ کیا نیا ڈیزل

جیو ۔ بی پی ڈیزل

ہر ٹرک پر بچیں گے سالانہ تقریباً 1 لاکھ 10 ہزار روپے!


نئی دہلی، 16 مئی۔2023 (پریس نوٹ) جیو ۔ بی پی نے ایکٹو ٹیکنالوجی والا ایک نیا ڈیزل مارکٹ میں لانچ کیا ہے۔ یہ ڈیزل ملک بھر میں  جیو۔ بی پی پٹرول پمپوں پر دستیاب ہوگا۔

تعارفی پیشکش کے تحت اسے 1 روپے فی لیٹر سستا فروخت کیا جائے گا۔ کمپنی اعلیٰ کارکردگی کے ساتھ اس نئے ڈیزل کے لیے کوئی اضافی قیمت وصول نہیں کرے گی۔

 

 

 

اضافی ڈیزل کے نتیجے میں ٹرکوں کی بہتر مائلیج اور 4.3% تک ایندھن کی بچت ہوگی۔ اس کی وجہ سے ہر ٹرک پر ڈرائیوروں کو 1.1 لاکھ روپے تک کی سالانہ بچت متوقع ہے۔

ایکٹو ٹیکنالوجی کے ساتھ یہ ڈیزل ٹرک کے انجن میں گندگی نہیں  جمنے دیتا۔ کمپنی کا دعویٰ ہے کہ یہ انجن میں جمع ہونے والی گندگی کو بھی مسلسل صاف کرتا ہے۔ اس کی وجہ سے انجن کی طاقت برقرار رہتی ہے اور ٹرک بغیر کسی رکاوٹ کے طویل فاصلے طے کرتے ہیں۔

 

 

ایکٹو ٹیکنالوجی کے ساتھ یہ ڈیزل خاص طور پر کمرشل گاڑیوں کے لیے بنایا گیا ہے۔ اس سے نہ صرف ٹرک ڈرائیوروں کے خطرات میں کمی آئے گی بلکہ ٹرکوں کے بیڑے کے مالکان کو معاشی فوائد بھی حاصل ہوں گے۔

 

 

جیو ۔ بی پی  کے سی ای او ہریش سی مہتانے کہا، “ہر صارف ہمارے لیے اہم ہے۔ ہم ٹرک چلانے والوں کے آپریٹنگ اخراجات کو کم کرنے میں ایندھن کے اثرات کو سمجھتے ہیں۔ ایندھن کی کارکردگی اور انجن کی دیکھ بھال کے بارے میں ان کے خدشات کو کم کرنے کے لیے، جیو-بی پی برسوں سے کام کر رہا ہے

 

 

 

 

۔ یہ ہائی پرفارمنس ڈیزل ایڈیٹیو کے ساتھ خاص طور پر ہندوستانی سڑکوں پر چلنے والی ہندوستانی گاڑیوں اور ہندوستانی ڈرائیونگ کے حالات کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

ٹرک کے انجن کے اہم حصوں خصوصاً فیول انجیکٹر پر گندگی جمع ہوتی ہے۔ جدید ٹرکوں کے انجیکشن سسٹم میں، انجیکٹر کے سوراخ بہت چھوٹے ہوتے ہیں اور ان میں گندگی کا خطرہ ہوتا ہے۔ اس سے ٹرک کے انجن کی کارکردگی متاثر ہوتی ہے اور ایندھن کی کھپت میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔

اگر انجن پر اثر پڑے گا تو ظاہر ہے دیکھ بھال کا خرچ بھی بڑھ جائے گا۔ ایکٹو ٹیکنالوجی کے ساتھ  جیو ۔ بی پی  کا نیا ڈیزل انجن کو نقصان دہ آلودگیوں سے بچانے کے لیے ہندوستانی گاڑیوں اور ڈرائیونگ کے حالات کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

Tags:

You Might also Like