Type to search

ٹی وی اور فلم

ٹی وی سیریل ‘جھانسی کی رانی’ کی اداکارہ الکا گپتا کا بدل گیا لک

اداکارہ الکا گپتا

ٹی وی ڈسک، 28 فروری (اردو پوسٹ انڈیا ڈاٹ کام) زی ٹی وی پر نشر ہوئے سیریل جھانسی کی رانی نے سبھی کی توجہ اپنی طرف کھینچ لی تھی۔ اس سیریل سے بڑی کہانی کا پتہ چلا تھا۔

وہیں اس سیریل میں نظر آرہے فنکاروں نے اس سیریل میں جان ڈال دی تھی۔ اس سیریل میں منی کارنیکا کا کردار دو آرٹسٹ نے نبھایا تھا۔

وہیں ہم چھوٹی رانی لکشمی بائی یعنی منو کا کردار اداکارہ الکا گپتا نے نبھایا تھا۔ الکا گپتا کے انداز اور اداکاری کی ہر طرف خوب تعریف ہوئی۔

وہیں اب منو یعنی الکا گپتا کا لک پوری طرح بدل گیا ہے، آج کی تازہ تصویریں دیکھ کر آپ بھی دنگ رہے جائیں گے۔

الکا گپتا کی کچھ تصویریں سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہورہی ہے۔ ان تصویروں میں انہیں پہچان پانا مشکل ہے۔

الکا گپتا ان تصویروں میں کافی گلیمرس لک میں نظر آرہی ہے۔ اس بلیک اینڈ وائٹ تصویر میں انہیں پہچان پانا مشکل ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ulka (@ulkagupta)

 

وہیں ان تصویروں کو دیکھ کر فینس کہے رہے ہیں کہ یقین نہیں ہوتا کہ وہ چھوٹی بچی یہی ہے۔

اداکارہ الکا گپتا کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو الکا گپتا نے فینس کا دل جیت لیا تھا۔ وہیں اب وہ جلد ہی اسٹار پلس کے شو بنی چاؤ ہوم ڈیلیوری میں نظر آنے والی ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHE INDIA (@she_india)

 

اداکارہ الکا گپتا کی پیدائش 12 اپریل 1997 کو بہار میں ہوئی۔ ان کی پرورش ممبئی میں ہوئی۔ ان کے والد گگن اور ان کی چھوٹی بہن گویا بھی اداکارہ ہیں۔ انہوں نے ممبئی سے تعلیم حاصل کی۔

اداکارہ الکا گپتا کی پہلی فلم ٹالی ووڈ فلم آندھرا پوری تھی، جس میں وہ پرشانتی کا مرکزی کردار ادا کیا۔ سال 2015 کی تیلگو فلم ردرمادیوی میں بھی نظر آئی۔

اداکارہ الکا گپتا نے سال 2016 آئی فلم ٹریفک میں ریا کپور کا کردار نبھایا، وہیں سال 2017 میں مسٹر کباڑی، بنگالی فلم شریستھا بنگالی (ڈیبیو فلم) اور سال 2018 میں مراٹھی فلم اودھ – دی اٹرایکشن (ڈیبیو فلم) جیسی فلمیں شامل ہے۔