Type to search

تلنگانہ

حیدرآباد میں ایرانی قونصل نے ایران فوڈ فیسٹیول کا شاندار پیمانے پر کیا انعقاد

مختلف ایرانی پکوان کی ڈیشیس کی نمائیش۔


حیدرآباد 16 فروری (پریس نوٹ) آج اسلامی جمہوری ایرانی قونصلیٹ جنرل اور سی ڈی فاؤنڈیشن کے اشتراک سے ایرانی فوڈ فیسٹیول کا پارک ہوٹل سوماجی گوڑہ حیدرآباد میں ایران قونصلر اسسٹنٹ جناب محسن مقدومی کے ہاتھوں افتتاح عمل میں آیا

حیدرآباد میں اسلامی جمہوری ایران کے قونصلر اسسٹنٹ جناب محسن مقدومی نے پارک ہوٹل سوماجی گوڑہ میں 10 روزہ ایرانی فوڈ فیسٹیول کا شاندار پیمانے پر آغاز کیا۔

جو مورخہ 16 تا 25 فروری 2024 تک جاری رہے گا۔ اس شراکت داری کا مقصد ایران عالمی طور پر ایران گہری ثقافتی تفہیم اور تعریف کو فروغ دینا ہے۔ اور ایرانی تہذیب کو اجاگر کرنا بھی ہے۔ایران کے دو مختلف علاقوں، سیستان بلوچستان اور بندرہ عباس سے چار شیفوں کو ایران کے مستند، بھرپور اور ذائقے دار کھانوں کی تیاری کے لئے مدعو بھی کیا گیا جو حیدرآباد میں کھانے کے شوقینوں کے لیے تیار کیے گئے ہیں۔

اس موقع پر ایرانی شیفز یعنی مسز مونا پورداریہ عینزاد، مسز الٰہی سرانی، مسٹر حامد پود ینے اور مسز مریم سرانی سامت نے فوڈ فیسٹول میں مدعو مہمانوں کے لئے ایرانی پکوان بہت ہی شاندار طریقے سے تناول کے لئے پیش کیئے گئے تیار کئے۔

شرکت کرنے والے مہمانوں کے لئے ایرانی مختلف ڈیشیس پیش کئے گئے جوبہت لذیذ اور کافی ذائقہ دار تھے۔

 

جس میں روایتی پسندیدہ جیسے کباب، چاول کے پکوان اور مزیدار فارسی میٹھے شامل ہیں۔ ہر ڈش مخصوص ذائقوں، خوشبوؤں اور پکوان کی تکنیکوں کی نمائش کرتی ہے جو ایرانی کھانوں کی تعریف کرتی ہے۔

شاندار کھانے کی پیشکش کے علاوہ، ایرانی فوڈ فیسٹیول میں ثقافتی نمائشیں بھی پیش کی گی، جو ایران کے شاندار ورثے اور روایات کو اجاگر کرتی ہیں۔

اس موقعے پر محترمہ فاطمہ نقوی( PRO نے مہمانوں کا استقبال کیا اور شکریہ ادا کیا۔

Ayub Khan

Ayub Khan, MA (MCJ) MANUU, Managing Editor of Urdu Post, CEO of MAKS Media.

  • 1