Type to search

بزنس

آئی او سی کے صدر تھامس باخ نے نیتا امبانی کی تعریفوں کے پُل باندھے

آئی او سی کے صدر تھامس باخ

 کہا کہ ریلائنس فاؤنڈیشن اولمپک اقدار کے مطابق کام کر ررہا ہے


ممبئی 12 اکتوبر 2023 (پریس نوٹ) انٹر نیشنل اولمپک کمیٹی (آئی او سی) کے صدر تھامس باخ نے نیتا امبانی اور ریلائنس فاؤنڈیشن کے کام کی تعریف کی ہے۔ صدر بچ ممبئی میں جاری آئی او سی ایگزیکٹو بورڈ کے اجلاس کے افتتاح کے موقع پر خطاب کر رہے تھے۔ باچ نے کہا کہ انہوں نے نئی ممبئی میں ریلائنس فاؤنڈیشن ینگ چیمپس اکیڈمی کے دورے کے دوران جو کچھ دیکھا اس سے وہ بے حد متاثر ہوئے۔

 

آئی او سی کے صدر باخ نے کہا، “انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی کی اپنی ساتھی اور دوست نیتا امبانی کے ساتھ، میں نے ریلائنس فاؤنڈیشن کا دورہ کیا اور وہاں بچوں اور نوجوانوں کے لیے کھیلوں اور تعلیمی پروگراموں کو دیکھا۔ میں واقعی ریلائنس اور اس کی ٹیم سے متاثر ہوں کیونکہ اس مرکز میں پورے ہندوستان کے بچے دیکھے جا سکتے ہیں۔ ان میں سے زیادہ تر محروم خاندانوں سے آتے ہیں۔ یہاں انہیں اسکولی تعلیم کے ساتھ ساتھ اعلیٰ سطح کے ایتھلیٹ بننے کے لیے تربیت اور تیاری کا موقع دیا جاتا ہے۔

 

باخ خاص طور پر ریلائنس فاؤنڈیشن اور اس کی چیئرپرسن اور آئی او سی کی رکن مسز امبانی کے اولمپک اقدار کے مطابق کئے جا رہے کام سے خوش تھے، انہوں نے کہا کہ نیتا امبانی کا کام اولمپک اقدار کی درست عکاسی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ آئی او سی میں میرے ساتھی بھارت میں کھیلوں کے لیے اچھا کام کر رہے ہیں۔

 

باخ نے مزید کہا کہ “ریلائنس فاؤنڈیشن کا کام کچھ ایسا ہے جو واقعی ہماری اولمپک اقدار اور وژن کی عکاسی کرتا ہے۔ اس کام کو اتنے بڑے پیمانے پر اور وہ بھی ایک پرائیویٹ تنظیم ریلائنس فاؤنڈیشن کی طرف سے ہوتا دیکھ کر واقعی متاثر کن ہے۔ نیتا امبانی کی ہدایت کاری میں یہ کام ہندوستان میں کھیلوں کے مستقبل اور اولمپکس میں کھیلے جانے والے کھیلوں کے لیے بہت حوصلہ افزا ہے۔

اس ہفتے کے شروع میں، انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی ( آئی او سی) نے اولمپک میوزیم کے ساتھ مل کر ہندوستان میں اولمپک ویلیوز ایجوکیشن پروگرام (او وی ای پی) کی کامیابی کے لیے ریلائنس فاؤنڈیشن کے ساتھ تعاون کیا تھا اور تعاون کے معاہدے پر دستخط کیے تھے۔ یہ معاہدہ نوجوانوں میں کھیل کے ذریعے اولمپک اقدار کو فروغ دینے کے لیے تنظیموں کی مشترکہ ترجیح کو واضح کرتا ہے۔

نئے تعاون پر آئی او سی کے صدر تھامس باخ اور ہندوستان میں آئی  او سی کے رکن اور ریلائنس فاؤنڈیشن کی بانی چیئرپرسن نیتا امبانی نے ممبئی میں ریلائنس فاؤنڈیشن ینگ چیمپس (آر ایف وائی سی) فٹ بال اکیڈمی کے دورے کے دوران اتفاق کیا۔ صدر باخ نے اپنے افتتاحی خطاب میں بھی اس کا ذکر کیا۔